جولایی:

حضور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی راهگشاست

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۹۱۸۵
حضور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی راهگشاست
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها باید با حضور سمن ها و جوانان نخبه و مطالبه گر برگزار شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا، حامد جولایی در دیدار با رییس و جمعی از اعضای مجمع جوانان  و سرپرست خبرگزاری برنا کردستان، ضمن قدردانی از پیگیری ها و مطالبه گری مجمع در پیشبرد اهداف حوزه جوانان، بر حمایت از برنامه ها و طرح های آنان تاکید کرد.

جولایی با اشاره به ظرفیت های بالای سمن های جوانان کردستان در سطح کشور، بیان کرد: وزارتخانه نگاه ویژه ای به حوزه جوانان کردستان دارد و باید از این مهم در راستای خدمت به کردستان بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در سال جاری تلاش می کنیم با همراهی مقامات ارشد استان جلسات ستاد ساماندهی را به صورت منظم و کاربردی برگزار نماییم.

وی بر لزوم حضور سمن ها و اعضای مجمع جوانان در جلسات ستاد ساماندهی تاکید کرد و افزود: استفاده از نظرات جوانان می تواند به ارائه برنامه عملیاتی بهتر توسط ادارات کمک کند.

جولایی گفت: تدوین سند چشم انداز مشارکت های اجتماعی جوانان کردستان با همراهی مجمع جوانان می تواند گامی مهم در پویایی این حوزه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز