مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:

بیکاری موقت ۳۰۰ نفر در پی تعطیلی باشگاه‌ها و استخرها در اردبیل

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۹۲۲۳
بیکاری موقت ۳۰۰ نفر در پی تعطیلی باشگاه‌ها و استخرها در اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بیکاری موقت 300 نفر در پی تعطیلی باشگاه‌ها و استخرها در اردبیل خبر داد

به گزارش برنا،مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در استان اردبیل بر اثر شیوع ویروس کرونا ۳۲ باشگاه و استخر به صورت موقت تعطیل شد و همین مساله موجب بیکاری موقت 300 نفر شده است که 100 نفر از آنها مربیان، موسسان و مدیران باشگاه ها بوده و 200 نفر هم مربیان استخرها، ناجیان و خدمه استخر هستند.

سجاد انوشیروانی با بیان این مطلب اظهار کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای جبران خسارات فعالان ورزشی بر اثر کرونا به شکلی است که شامل باشگاه داران نمی شود.

وی اضافه کرد: فعلا هیچ تسهیلاتی از ستاد کرونا به فعالان ورزشی استان پرداخت نشده است ولی از محل توافق اداره کل با بانک ملت مبالغی به باشگاه داران با سود ۱۸ درصد در حال پرداخت است.

انوشیروانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فعالیت هیاتهای ورزشی استان اردبیل در شرایط کرونایی به چه شکل است، ادامه داد: اکثر هیاتهای ورزشی به ویژه رزمی، کشتی، جودو، بوکس، تکواندو، ووشو و ورزش‌های درگیررانه عملا تعطیل و ورزشهای انفرادی و هوازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد تمرینات فعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مشکلات مالی ورزش استان و بدهی هیاتهای ورزشی و اداره کل از قبل مانند برگزاری المپیاد ورزشی و استعدادهای برتر کشور و مسابقات کشتی و والیبال از چالش‌های این اداره کل محسوب میشود، اضافه کرد: تجلیل نکردن از قهرمانان ورزشی از سال ۹۴ و ۹۵، نبود اسپانسر ورزشی در استان، نبود برنامه ریزی برای فعالیت ورزشی با توجه به آمایش سرزمینی، روسای هیات‌های ناکارآمد و سفارشی در استان در زمان مدیران گذشته از دیگر چالش‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان محسوب می‌شود.

انوشیروانی با بیان اینکه چالش اصلی در حال حاضر در ورزش ویروس کروناست، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، مطابق آخرین بخشنامه ابلاغی ستاد کرونا فعالیت برخی رشته‌های ورزشی و اماکن ورزشی استان را تحت تاثیر قرار داده و آنها را به تعطیلی کشانده است.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز