معاون اقتصادی استانداری لرستان :

بهره برداری از ۵۱ طرح اقتصادی در قالب جهش تولید در لرستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۹۳۰۸
بهره برداری از ۵۱ طرح اقتصادی در قالب جهش تولید  در لرستان
اسد عبدالهی از بهره برداری از ۵۱ طرح اقتصادی در قالب جهش تولید در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عبدالهی  در جلسه کمیته اقتصادی طرح های جهش تولید با اعلام این خبر گفت :۵۱ طرح  اقتصادی در قالب جهش تولید در سال ۹۹ برای استان لرستان پیش‌بینی شده است لازم است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 او بیان کرد: این واحدهای اقتصادی در حوزه جهش تولید در استان لرستان توسط بخش خصوصی و دولتی حمایت می شوند که تعدادی از آن‌ها افتتاح شده و یا در شرف افتتاح است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این زمینه به پروژه نیروگاه خرم آباد اشاره کرد وافزود:  فاز اول آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

عبدالهی  همچنین پالایشگاه پلدختر را به عنوان یکی دیگر از پروژه های جهش تولید معرفی کرد که توسط بخش خصوصی ایجاد شده و با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان فاز اول آن شامل تولید قیر و گازوئیل افتتاح شده است. 

اواجرای فاز دوم پتروشیمی خرم آباد را به عنوان یکی از واحدهای بی نظیر در کشور در قالب این پروژه ها عنوان کرد که آماده افتتاح و بهره برداری است.

عبدالهی  همچنین به واحد عظیم خودرو بروجرد اشاره کرد که با رفع مشکلات و با پیگیری لازم به مرحله بهره برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد  همه این پروژه ها تا پایان سال طبق برنامه به بهره‌برداری برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز