نماینده ولی فقیه در مازندران:

نظارت شورای نگهبان باید ادامه‌دار باشد/ شورای نگهبان گلوگاه‌ مهم‌ برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح است

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۸
نظارت شورای نگهبان باید ادامه‌دار باشد/ شورای نگهبان گلوگاه‌ مهم‌ برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که نظارت شورای نگهبان باید ادامه‌دار باشد، تاکید کرد: شورای نگهبان گلوگاه‌ مهم‌ برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، در دیدار با رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و اعضای ستادی و اعضای هیات نظارت استان گفت: سالروز شکل‌گیری این شورای مبارک را تبریک می‌گویم. ما که توفیق خدمتگذاری به این نهاد مقدس را در سالیان گذشته داشتیم چیزی جز روحیه انقلابی و نفوذ ناپذیری در خصوص فساد و صداقت ندیده‌ایم و همچنان هم هستید و باید باشید.

او افزود: سعی شما این است که افراد صالح برای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس معرفی شوند. اگر صالح نباشند و شما تائید صلاحیت را خوب انجام ندهید باید جوابگو باشید. مجلس قبلی حدود یک سومش رد صلاحیت شدند و برخی هم اصلا شرکت نکردند و این مایه ناخرسندی است که این تعداد از اعضای مجلس در پایان عمر خدمت‌شان رد صلاحیت شوند و باید دید مشکل کجاست.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نظارت شورای نگهبان به نظرم باید ادامه‌دار باشد. چه بسا بسیاری از افراد صالح وارد می‌شوند و بعد دچار مشکل می‌شوند. باید در طول خدمت این نظارت وجود داشته باشد. البته به شرطی که با قانون اساسی همگام باشد. حیف است نیروهای صالح و سالم رل بعد از مدتی به نیروهای ناسالم تبدیل شوند.

امام جمعه ساری افزود: باید جلوی نفوذ گرفته شود. خطر نفوذ بسیار جدی است. شورای نگهبان به‌همین دلیل وظیفه‌ سختی دارد. چون دشمن تلاش دارد با نفوذ افراد، خودش را در چارچوب نظام بگذارد. دشمنان به شدت در تلاش هستند این شورای مقدس را تضعیف کنند. اصل موجودیت یک نهاد یا وظیفه حساس و تاثیر نظارت را زیر سوال‌می‌برند تا به مقصد خود برسند.

آیت‌الله محمدی لائینی تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندی قبل فرمودند فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دارد. اگر مراقبت نشد به شدت گسترش پیدا می‌کند. هر چه فساد بیشتر شود کار نظارت سخت‌تر می‌شود. ما مامور به وظیفه هستیم و کاری نداریم مجلس مربوط به کدام جریان سیاسی باشد. ما فقط باید وظیفه خودمان رو درست انجام بدهیم.

او در پایان گفت: از گلوگاه‌های مهم‌ برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح همین شورای نگهبان است. واقعا باید کارتان اخلاص داشته باشید و باید بدانید پایه‌ای میز و صندلی شما و آجرهای ساختمان شما روی خون شهداست و خون شهدا کار خودش را می‌کند. واقعا وصیت نامه شهدا را بخوانید. یک جمله جالبی از یک شهید روی میزتان باشد تا هر روز آن را ببینید. باید منتظران شهادت و کسانی که دیدگاه‌شان دیدگاه امام رهبری و مبارزه با استکبار باشد بر سر کار بیایند نه کسانی که فکرشان کنار آمدن با شیطان بزرگ است. باید نصایح مقام معظم رهبری رو جدی بگیریم.

photo_2020-07-14_17-15-25

photo_2020-07-14_17-15-41

نظر شما