یک هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز ایجاد شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۹۵۴۹
یک هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز ایجاد شد
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با اشاره به توسعه زیرساخت ها با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به واحدهای تولیدی در این منطقه گفت: اقدامات صورت گرفته موجب شد تا سال گذشته یک هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: سال گذشته به اندازه تمام دوران فعالیت های منطقه جذب سرمایه گذاری و واگذاری زمین داشتیم، به نحوی که بیش از 10 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی جذب شده است .

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به حوزه صنعت و تولیدبه خصوص در بخش آی.سی.تی ازجمله برنامه های منطقه ویژه پیام است گفت: یکی از مناطقی که در کشور برای فعالیت و استقرار شرکت های فعال در حوزه آی.سی.تی مصوب شده منطقه ویژه اقتصادی پیام است که به همین منظور در سال گذشته و امسال تلاش های زیادی با هدف توسعه زیر ساخت ها برای استقرار اصلی ترین شرکت های فعال در این بخش در منطقه صورت گرفت.

ثناگومطلق در بخش دیگری از سخنان خود به درخواست تغییر اساسنامه شرکت پست و مخابرات پیام در هیات دولت اشاره کرد و افزود: با توجه به ماهیت و ماموریتی که وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برای این مجموعه در نظر گرفته، یکی از درخواست ها این بوده که تصویب این تغییرات به هیات دولت سپرده شود.

وی ادامه داد: هم اکنون تغییرات اساسنامه شرکت باید در مجلس شورای اسلامی مصوب شود که این مساله زمان بر بوده و به همین منظوریکی از درخواست ها این است که این تغییرات در هیات دولت بررسی و مصوب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز