مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان خبرداد :

آغاز ثبت نام نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستا و عشایر استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۹۷۲۳
آغاز ثبت نام  نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستا و عشایر استان
قدرت الله مرادیان از آغاز نام‌نویسی نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستا و عشایر استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ مرادیان در گفت و گو با اصحاب رسانه ، اظهار کرد: نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر، پایان مرداد امسال برگزار می شود.

اوافزود: همزمان با شیوع موج دوم کرونا، این صندوق با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر را برگزار می‌کند.

مرادیان افزایش دانش اقتصادی، آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: تمام کودکان پنج تا ۱۲ ساله روستایی و عشایر در سراسر کشور می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» را رو به دوربین تلفن همراه، تعریف  و ویدیوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

اوبیان کرد: کودکان علاقه‌مند روستایی و عشایر سراسر کشور می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مردادماه ویدئوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ یا ایمیل به آدرس ghesegoo.saba@gmail.com ارسال کنند.

به گفته مرادیان  برندگان جشنواره ۲۵ تا ۳۰ مردادماه معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز