مروجین عفاف و حجاب در حوزه ورزش و جوانان کردستان تجلیل شدند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۳
مروجین عفاف و حجاب در حوزه ورزش و جوانان کردستان تجلیل شدند
همایش تجلیل از مروجین عفاف و حجاب حوزه ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در این همایش گفت: عفاف و حجاب بانوان در ورزش و جوانان نماد بارزی از فرهنگ ایرانی اسلامی است که به جهانیان نشان داده می شود.

جولایی تصریح کرد: حضور بانوان محجبه ایران در رقابت های جهانی غرور و افتخار بزرگی برای کشور است.

وی گفت: ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد کردستان، از عفاف و حجاب کمال برخوردار هستند و زبانزد پاکی در بین جامعه اند.

جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در ادامه‌‌گفت: جریانات غربی در نگاه به زنان با ترویج ازبین بردن حجاب و عفاف زنان  با کمک رسانه های قوی که در اختیار دارند توانسته اند فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی را در بین زنان کاهش دهند.         

محمد پناه افزود: کشور های غربی زن را مانند اجسام تصور می کنند در حالی که جایگاه زنان خیلی والا تر از این است و آنها زنان را برای مطالبات خود  استفاده می کنند  مانند یک مانکن با زنان رفتار میکنند و با امپراتوری رسانه های که در اختیار دارند تو انسته اند جایگاه زنان را در جامعه به ذلت بکشند.                    

 محمد پناه اظهار داشت: در موسسه های مطالعاتی غربی در مورد فرهنگ  و سبک زندگی، حجاب کشورها  مطالعه می شود که آداب و رسوم ایرانی را مورد بررسی قرار می گیرد  و با این مطالعات با کمک  رسانه های غربی فرهنگ و رسوم یک کشور را مورد هدف قرار می گیرد.               

جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس شیر زنان در جبهه های جنگ حضور داشتند و با موفقیت هایشان توانستند نقش آفرینی موثری داشته باشند.   

 در پایان همایش از مروجین عفاف و حجاب در بین کارکنان و ورزشکاران و باشگاه داران و سازمان های مردم نهاد تقدیر و تشکر شد.

 

نظر شما