افزایش زمان فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت در استان البرز

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۹۹۹۵
افزایش زمان فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت در استان البرز
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:با توجه به سیر صعودی ابتلا و وضعیت قرمز استان البرز در پاندمی کووید19 ، ساعت فعالیت برخی از مراکز خدمات جامع سلامت استان البرز تا ساعت 22 افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر مستوفی اظهار کرد : این اقدام به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و رضایت مندی در دریافت خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته است و از همشهریان گرامی انتظار داریم که ضمن رعایت مسائل بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، کارکنان بهداشت و درمان را در گذر از این مسیر دشوار همراهی کنند.

وی تاکید کرد : در مرحله اول مقابله با این بیماری کمیته های محله محور با همکاری بسیج نواحی، گام مهمی را در اجرای پروتکل های بهداشتی برداشته و انتظار داریم همچون گذشته یاریگر ما در کنترل بیماری باشند.

رئیس مرکز بهداشت استان البرز ضمن تاکید بر اجرای صحیح دستور عمل های ابلاغی توسط کلیه ادارات، سازمان ها و ... ،پیشگیری از وجود تجمعات مردمی را الزامی و راهگشا دانست و تصریح کرد :  نظارت جدی و مستمر بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی و همچنین نحوه ارائه خدمات در واحدهای بهداشتی سرلوحه کار کلیه مدیران حوزه بهداشت خواهد بود و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و اثر بخش شاهد کنترل بیماری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز