برای حاشیه های تمام نشدنی پارلمان شهری فردیس؛

دعواهایتان را کم کنید تا صدای نارضایتی مردم را بشنوید

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۴
دعواهایتان را کم کنید تا صدای نارضایتی مردم را بشنوید
ناکامی شورای اسلامی شهر فردیس در دوره نخست تفکیک از کرج بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در ادامه رویه پراشکال سه سال گذشته وحاشیه سازی های فراوان شنیده میشود این روزها باز هم برخی از اعضا با حضور نیافتن در جلسات شورا فرایند انتخاب شهردار را به تعویق انداخته و به نوعی مصلحت شهر ومردمانش را بازیچه منافع خود کرده اند.

یکی از مهم ترین وظایف هر شورا انتخاب شهردار اصلح برای شهر است اما نمایندگان منتخب مردم فردیس که صدای اختلاف نظرشان گوش عالم را پر کرده بعد از ناکامی در انتخاب چند شهردار در طول 3 سال واندی اخیر اکنون نیز درگیر برخی اختلاف نظرها هستند.

بعد از برکناری محمد خسروزاده از شهرداری و انتصاب نریمانی به عنوان سرپرست دوباره نام مصطفی سعیدی سیرایی در کنار رضا اسماعیلی ذبیحی در فردیس بر سر زبان ها افتاد و این انتظار می رفت که خیلی زود تکلیف شهردار مشخص و یکی از این دو بر کرسی پر حاشیه شهرداری فردیس تکیه بزند.

در روزهایی که همه منتظر انتخاب شهردار بودند گویا دوباره شورایی های فردیس اختلافاتشان بالا گرفته و 4 تن از نماینده های مردم چشم خود را بر مصالح شهر بسته اند و با غیبت خود در جلسات شورا انتخاب شهردار را به تعویق انداخته اند.

واقعیت آن است که شورای اسلامی شهر فردیس با عملکرد ضعیف خود نه تنها این شهر پر جمعیت را در شرایطی بغرنج نگاه داشته بلکه هیچ جای دفاعی نیز از خود باقی نگذاشته و با اختلاف نظرات خسته کننده موجی از دلسردی را در میان شهروندان و در این روزهای سخت اقتصادی وکرونایی ایجاد کرده است.

خوب است اعضای شورای شهر فردیس در ظاهر هم که شده در این یکسال باقی مانده کمی هم به فکر مردمی باشند که با هزاران امید پای صندوق های رأی آمده بودند تا شاهد رشد و پویایی شهرشان باشند.

شورایی های فردیس اگر کمی صدای دعواهایشان را پایین بیاورند قطعا به وضوح صدای نارضایتی مردم را خواهند شنید که در آستانه انتخابات سال 1400 از مجموع عملکرد مدیریت شهری جز دعواهای سیاسی به یاد ندارند و گوششان از شعار و وعده های پوچ پر شده است.

 

نظر شما