حمایت از شکوفایی جوانان راهبرد مجلس یازدهم است

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۰۴۰۵
حمایت از شکوفایی جوانان راهبرد مجلس یازدهم است
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی حوزه ازدواج جوانان را با توسعه اشتغال و رفع چالش‌های مسکن دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن فتحی در دیدار با اعضای مجمع جوانان کردستان با تقدیر از تلاش های سازمان های مردم نهاد جوانان در دوران کرونا در حمایت از خانواده های بی بضاعت اظهار داشت: همراهی سمن ها با دولت توانست بخش عظیمی از  مشکلات خانواده های نیازمند را در چند ماه اخیر مرتفع سازد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ مشارکت اجتماعی در کردستان بیان کرد: جوانان کردستانی مشارکت جو و خلاق اند و حمایت از آن ها ضروری است‌.

فتحی گفت: مجمع جوانان کردستان به عنوان نهاد بخش غیر دولتی مطالبه گری و عدالت خواهی را دنبال نماید.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: رفع چالش های جوانان به تنهایی توسط یک اداره امکان پذیر نیست و لازم است به صورت چند بخشی در این زمینه ورود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معیشت مردم و اشتغال جوانان از اولویت های مجلس شورای اسلامی است، گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند نقش پر رنگی در شکوفایی اقتصادی مناطق کم برخوردار داشته باشند.

فتحی افزود: در کنار تلاش برای احیای سازمان ملی جوانان، افزایش اعتبارات طرح های کارآفرینی سمن ها، مشکل بیمه، کمبود فضاهای فرهنگی در کردستان و احداث خانه های جوان را پیگیری می کنیم.

نماینده مردم سنندج اظهار داشت: شکوفایی جوانان کردستانی را به صورت راهبردی اساسی در حوزه های مسکن، ازدواج و اشتغال دنبال می کنیم.

 

نظر شما