سوله مدیریت بحران و ورزشی در خلج آباد کرج افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۰۷۱۷
سوله مدیریت بحران و ورزشی در خلج آباد کرج افتتاح شد
مدیریت شهری کرج در ادامه روند افتتاح یک پروژه عمرانی در روزهای شنبه هر هفته سالن ورزشی با کاربری مدیریت بحران را در بلوار خلج آباد واقع در منطقه 10 شهرداری را به بهره برداری رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،در این مراسم که صبح امروز شنبه و با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهروندان برگزار شد شهردار کرج با بیان اینکه ظرف هفته های آینده سوله مدیریت بحران - ورزشی در منطقه ۲ به بهره برداری می رسد گفت: هدف ما ساختن شهری تاب آور و پایدار برای شهروندان است.

 علی اصغر کمالی زاده افزود:شهرداری کرج با وجود مشکلات اقتصادی سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصدی بودجه عمرانی خود شد که این عدد در روزهای خوب اقتصادی نیز کم نظیر است.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم در جذب بودجه عمرانی این عدد را در سال جاری به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

فرماندار کرج نیز  در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری کرج عنوان کرد: با وجود رکود اقتصادی و کاهش درآمدهای مدیریت شهری شاهد افتتاح پروژه های اساسی در کرج هستیم که این موضوع جای قدردانی دارد .

غفور قاسمپور افزود: شهردار کرج و اعضای شورا در سایه وحدت و وفاق و همدلی در حال اجرای طرح های کلیدی هستند که این موضوع باعث خشنودی است.

عضو شورای شهر کرج هم در این افتتاحیه عنوان کرد: از شهردار کرج و مدیران شهرداری برای تلاش صادقانه و ارائه خدمت به شهروندان قدردانی می کنم .

عباس زارع گفت: با وجود مشکلات اقتصادی هر هفته شاهد افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار هستیم و قطع به یقین مردم کرج مستحق دریافت خدماتِ بهتر و بیشتری هستند .

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، کرج بیش از این به سوله های مدیریت بحران و ورزشی نیاز دارد ودر این راستا در سال جاری ۱۰ فضای ورزشی در مناطق کم برخوردار به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان عمران شهرداری کرج دیگر سخنران این مراسم بود وبا اشاره به روند احداث این پروژه گفت: این سوله با ارزش ۸۰ میلیارد ریال در یکی از مناطق کم برخوردار کرج احداث شده است .

علیرضا عاقلی افزود:  ۶۵۰ مترمربع از این فضا ورزشی و ۶۵۰ مترمربع مربوط به مدیریتِ بحران است که تمام زیرساخت های مربوط به آن نیز ایجاد شده است .

وی اضافه کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری احداث سوله های ورزشی - بحران در همه مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار شهر کرج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز