مصرف بیش از ۴۳ میلیون متر مکعب گاز در کردستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸۷
مصرف بیش از ۴۳ میلیون متر مکعب گاز در کردستان
مدیر عامل شرکت گاز کردستان از مصرف بیش از ۴۳ میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های CNG کردستان در بهار امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین استفاده از گاز طبیعی برای صنعت حمل و نقل فرصت مناسب و مطلوبی فراهم کرده که با افزایش مصرف این فرآورده علاوه بر صیانت از محیط زیست، قیمت تمام شده خدمات را متعادل کند.

او افزود: مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی و توسعه تکنولوژی مایع سازی گاز مورد توجه واقع شده است که نشان اهمیت گاز طبیعی در تمامی بخش‌ها دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در خصوص مصرف سه ماهه اول سال جاری جایگاه‌های CNG در استان این چنین گفت: در سه ماهه اول سال جاری مجموع مصرف جایگاه‌های CNG استان ۴۳ میلیون و ۱۱۷ هرار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

فعله گری در مورد مقایسه مصرف در خرداد ماه ۲ سال متوالی جایگاه‌های CNG استان بیان داشت:مصرف خرداد ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۶۶۰ که در مدت مشابه سال فبل این مصرف ۱۳ میلیون و ۶۲۶ هزار متر مکعب بوده است.

او در پایان سخنانش اظهار داشت: مصرف سه ماه اول سال ۹۸ در کل جایگاه‌های CNG استان ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هرار متر مکعب بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز