در نشست مراکز مشاوره و سمنهای حوزه روانشناسی مطرح شد:

برگزاری هفته ازدواج به صورت مجازی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۰۸۹۶
برگزاری هفته ازدواج به صورت مجازی
امسال هفته ازدواج که همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالله فرهنگی عضو‌ کمیته تولید محتوا ستاد هفته ازدواج اداره کل ورزش و جوانان در خصوص برگزاری هفته ازدواج گفت: در سال گذشته جشنواره اقوام، نمایشگاه ها و مشاوره ها از ۱ مرداد تا ۷ مرداد برگزار میشد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هفته ازدواج بصورت مجازی برگزار میشود.

وی بیان کرد: امسال در برنامه هفته ازدواج باید آموزش های گسترده ای داشته باشیم که هم بحث انتخاب همسر و هم بحث کرونا را دنبال کنیم.

فرهنگی باتوجه به نظرهای حاضرین جمع اعم از روانشناسان ، مشاوران ، تحصیل کردگان و... به مناسبت هفته ازدواج اظهار کرد: فضای مجازی قدرت بسیاری دارد و اگر آن را قوی کنیم عملکردمون مثبت تر و بهتر میشود.

وی ادامه داد: جوانان قبل از ازدواج باید برای پایدار ماندن زندگی ، ازدواج مؤفق و گرفتن تصمیم درست در جامعه دوره های آموزشی لازم را به شکل مفید و خوب بگذرانند.

در آخر با شنیدن نظرات افراد حاضر در جلسه و مؤافقت با آنها گفت: برای امسال در برنامه هفته ازدواج در فکر ساخت کلیپ کوتاه به شکل مختصر ، مفید و جوان پسند هستیم و این برنامه به شکل آنلاین (مجازی) برگزار میشود.

 

نظر شما