نشست همفکری پژوهشگران و فعالان عرصه ازدواج با هدف بررسی مشکلات این حوزه و برنامه‌ریزی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶۲
نشست همفکری پژوهشگران و فعالان عرصه ازدواج با هدف بررسی مشکلات این حوزه و برنامه‌ریزی
با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس مجمع جوانان استان یزد، نشست همفکری با پژوهشگران و فعالان عرصه ازدواج با هدف بررسی مشکلات این حوزه و برنامه‌ریزی برای تولید ویژه برنامه‌ه‌ی هفته ازدواج و خانواده با رویکرد بررسی ابعاد مختلف ازدواج جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این نشست "احمد طالبی" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری نشست های علمی ، فرهنگی اجتماعی با موضوع ازدواج و خانواده در فضای مجازی با مشارکت مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی و دوری از هرگونه تجمع ، در هفته ازدواج سال جاری به جای برگزاری نمایشگاه و جشن‌های مختلف ، تاکیدمان بر برگزاری نشست‎های تخصصی و همچنین تولید محتوا و ارائه آن از طریق استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مخاطبین است.

طالبی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به برگزاری چنین نشست‌ها و برنامه‌های مجازی، تاکید کرد: مشاورین و کارشناسانی که در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت می‌کنند و شناخت کافی از جوانان ،شرایط ازدواج وهمچنین آسیب‌های این حوزه دارند می‌توانند الگوها و مطالب شاخص و تاثیرگذاری را جهت ارائه به مردم در همین سلسله برنامه‌های مجازی به مردم ارائه کنند.
 

به دنبال ایجاد فضای گفتگوی تازه و صمیمی هستیم

"بهنام خواجه‌امینیان" رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد همچنین در ادامه این جلسه با تشریح چگونگی تولید ویژه برنامه‌ی اینترنتی "پیوند آسمانی" گفت: در این برنامه‌ها تلاش داریم تا با همفکری و همراهی کارشناسان شاخص استان در حوزه خانواده و ازدواج، از قالب کلیشه‌های معمول گفتگوی خارج و به موضوعات تخصصی‌تر ولی در عین حال مناسب برای ارائه به عموم مردم بپردازیم.

خواجه امینیان در ادامه صحبت‌های خود، افزود: در کنار آیتم‌های گفتگو محور میان کارشناسان، تلاش داریم تا از ظرفیت زبان هنر نمایش به شکلی تازه درجهت تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی استفاده و بهره ببریم.

رئیس مجمع جوانان استان یزد همچنین تصریح کرد: در تولید ویژه برنامه "پیوند آسمانی" از ظرفیت‌های کارشناسی و هنری چند سازمان‌مردم نهاد موفق استان استفاده و بهره خواهیم برد.

وی همچنین در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همکاری و راهنمایی کارشناسان و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، تولید این برنامه در طول سال و با جدول زمانی مشخص بعد از هفته ازدواج و در جدول زمانی مشخص ادامه پیدا کند.

همچنین در این نشست حاضرین به ارائه نظرات وپیشنهادات و تجربیات خود نسبت به موضوعاتی همچون، باورهای غلط ازدواج ، پیشگیری از ازدواج‌های اشتباه ، فرزندآوری ، غنی سازی روابط زناشویی ، اهمیت آموزش‌ها و مشاوره های قبل از ازدواج و زندگی بعد از طلاق پرداختند.

گفتنی‌ست ویژه برنامه اینترنتی "پیوند آسمانی" ویژه هفته ازدواج به سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد تولید و درایام هفته ازدواج و خانواده از فضای مجازی پخش می‌گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز