حمیداوی با عذرخواهی از اتفاقات چند روز اخیر:

توقع داشتم درکم کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۱۲۹۵
توقع داشتم درکم کنند
مالک باشگاه ورزشی و تیم فوتبال لیگ برتری شهرخودرو با اشاره به اتفاقات مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید این تیم گفت: همیشه رابطه بسیار خوبی با خبرنگاران و عکاسان داشته‌ام و ممنون‌دار آنها بوده‌ام. در لحظه‌ای که ما سر تمرین آمدیم فشار چندروزه‌ای بر من حاکم بود و باعث رفتاری شد که دلخوری و سوتفاهم پیش آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرهاد حمیداوی اظهارکرد: هیچ بحرانی در این تیم برای رسیدن به موفقیت نداشته و اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی همه‌جانبه ارکان مدیریتی، استانی و شهری داریم تا رخداد بزرگ دیگری را رقم بزنیم.

وی افزود: ظرف یکی دو روز گذشته نیز پیشکسوتان و مسولان مشهد با من تماس گرفتند و برای وحدت و کمک به تیم دست یاری دراز کردند که باید واقعا تشکر کنم. امیدوارم همانند پارسال با کمک همین بزرگان، مدیران و مسولان شهری مشهد و استان خراسان رضوی عنوان در خور دیگری را برای خراسان کبیر رقم بزنیم که بی‌اغراق کوچکترین سهم آن متعلق به فرهاد حمیداوی است.

مالک باشگاه ورزشی شهرخودرو خراسان همچنین به اتفاقات در مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید این تیم فوتبال لیگ برتری اشاره و بیان کرد:

وی ادامه داد: در فضای مجازی عذرخواهی کردم اما شاید توقعم این بود که مرا آن لحظه درک کنند. همین جا هم به مردم خوب و شریف شهر امام رضا(ع) می‌گویم به عنوان خادم مجاوران و زائران امام هشتم (ع) جز برای خدمت نیامده‌ام و اگر نقل و قولی از من باعث سوتفاهم شده آن را به حساب مهر خویش و خدمتگذاریهای مجموعه شهر خودرو گذاشته و برای باشگاهی که بی‌منت متعلق به خود شماست حمایت معنویتان را دریغ نکنید، ضمن اینکه در نخستین فرصت هم از آن عکاس عزیز دلجویی خواهم کرد.

حمیداوی همچنین با آرزوی موفقیت برای مجتبی سرآسیایی در مسوولیت تیم گل‌گهر سیرجان گفت: خوشحالم که یک مربی جوان به فوتبال ایران معرفی کردیم و در مجموعه شهرخودرو این اتفاق افتاد چون آقای سرآسیایی پیش از این در سمتهای سرپرستی و مدیریتی فعالیت داشت اما شهرخودرو به وی اعتماد کرد و یک مربی به فوتبال ایران معرفی شد.

وی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید تیم فوتبال شهرخودرو نیز تاکید و بیان کرد: وظیفه و هدف ما فراهم کردن شرایط برای موفقیت تیم تحت هدایت آقای بختیاری‌زاده است.

مالک باشگاه ورزشی شهرخودرو خراسان افزود: از رسانه‌های مشهد، پیشکسوتان، مسوولان و هواداران یکبار دیگر می‌خواهم از سهراب بختیاری‌زاده و کادر جدیدشان حمایت کنند. من به بازیکنان تیم اعتماد بالایی دارم چون همین بازیکنان پارسال شهرخودرو را آسیایی کرده‌اند و همینها نیز امسال رتبه‌ای بهتر از پارسال برای تیم فوتبال شهرخودرو نماینده میلیونها خراسانی کسب می‌کنند.

وی به پنج بازی پیش روی تیم شهرخودرو تا پایان لیگ برتر فوتبال نیز اشاره و بیان کرد: از آنجا که اکنون امتیازات دیدارهای باقیمانده برای کسب سهمیه آسیا و دستیابی به عنوانی در خور در جدول رده‌بندی بسیار با اهمیت و حیاتی است امروز در مجموعه شهرخودرو تصمیم بزرگی گرفته شد تا در پنج بازی باقیمانده تمام توان مجموعه شهرخودرو بیش از پیش برای موفقیت تیم بسیج و بکار گرفته شود.

حمیداوی وضعیت تیم شهرخودرو را برای کسب سهمیه نسبت به پارسال "بهتر" توصیف و بیان کرد: امسال با تیم دوم جدول فقط دو امتیاز فاصله داریم و مهمتر از آن اینکه با رقبای خود بازی رودرو و شش امتیازی در پیش داریم و همین باعث می‌شود سرنوشت تیم شهرخودرو دست خودش باشد.

وی گفت: سه بازی از پنج بازی را میزبان هستیم ضمن اینکه رقبای ما نیز در ادامه لیگ بازیهای رودرو داشته و به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم شانس کسب رتبه‌ای بالاتر از سال گذشته را هم داشته باشیم.

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان همچنین از پاداشهای ویژه برای بازیکنان در بازیهای پیش رو خبر داد و گفت: پاداشهای ویژه برای این بازیها گذاشته‌ایم اما اعتقاد دارم پیروزیها میسر نمی‌شوند مگر با همت مضاعف و تلاش بازیکنان که سال قبل هم با غیرت و تلاش همین بازیکنان، سهمیه آسیا رقم خورد.

 

نظر شما