رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

تراز بالای بروجرد در حوزه کشاورزی نسبت به دیگر شهرستانهای استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۵۲۲
تراز بالای بروجرد در حوزه کشاورزی نسبت به دیگر شهرستانهای استان
اسفندیار حسنی مقدم گفت: با وجود رشد منفی اقتصاد در زیر بخش‌های دیگر اما بخش کشاورزی رشد آن مثبت است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حسنی مقدم در دیدار با امام جمعه بروجرد با اشاره به جایگاه جهاد کشاورزی اظهار کرد:حدود ۸۵ درصد از نیاز کشور در بخش کشاورزی در داخل تولید می‌شود که رقم قابل توجهی است.

او با اشاره به شعار سال،افزود: جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری یعنی جهش تولید از همه ظرفیت و توان استان  استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به اهمیت جهش تولید اشاره کردو یادآورشد: افزایش تولید افزایش درآمد کشاورزان را به دنبال دارد. همچنین افزایش در آمد منجر به کاهش فقر و‌ محرومیت می‌شود که این امر در نهایت رفاه و آسایش جامعه را به دنبال دارد.

اوبا اشاره به جایگاه ‌امنیت غذایی و سلامت غذایی  ،خاطر نشان کرد: حفظ منابع پایه برای نسل‌های آینده نیز در این میان بسیار حایز اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان بروجرد در بخش اقتصادی اشاره کرد وگفت: بروجرد نیز از ظرفیت خوبی در حوزه کشاورزی  از جمله برنج کاری، باغداری، زنجیره های تولید عالی الخصوص در صنعت مرغداری برخوردار است و می‌توان گفت نسبت به دیگر شهرستان‌ها تراز بالاتری دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز