با اعلام صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد:

جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در یزد کلید خورد

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۱۵۵۴
جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر در یزد کلید خورد
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: ارسال اثر به نخستین ‌جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "حسن ابراهیمی"  مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: تمام کودکان پنج تا ۱۲ سال روستایی و عشایر می‌توانند برای شرکت در این ‌جشنواره، یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» را روبروی دوربین تلفن همراه تعریف و ویدیوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد، ویدیوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۹۸۴۴۰۲ یا پست الکترونیک به آدرس ghesegoo.saba@gmail.com ارسال کنند.

ابراهیمی ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر را در دستور کار قرار داده است.

به نقل از ایرنا؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد  ادامه داد: افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان از دیگر اهداف این‌ جشنواره است.

وی گفت: برندگان جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر ۲۵ تا ۳۰ مرداد معرفی می‌شوند.

هم اکنون ۲۴ هزار و ۲۶۴ نفر عضو این صندوق هستند که از این تعداد د۱۰ هزار و ۷۱۹ نفر بیمه خود را بصورت مداوم و مستمر پرداخت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز