بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب:

از بانوان برتر مسابقه فرهنگی و عفاف حجاب در اردبیل تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۱۷۲۶
از بانوان برتر مسابقه فرهنگی و عفاف حجاب در اردبیل تجلیل شد
بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از بانوان برتر مسابقه فرهنگی و عفاف حجاب و 3 بانوی قهرمان در اردبیل تجلیل شد.

به گزارش برنا، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان و معاونت امور بانوان و بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از بانوان برتر مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب و سه بانوی قهرمان و ورزشکار در اردبیل تجلیل شد.

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل دراین مراسم با توجه به جایگاه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب از مهمترین ارزشهای در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و حضور بانوان با حفظ حجاب در میادین مختلف به ویژه در میادین ورزشی از ارزشهای مقدس برای جامعه ورزش وجوانان می باشد.
انوشیروانی افزود: ورزشکاران ما با حجاب خود در میادین ورزشی از حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای آن دفاع کردند و با افتخار آفرینی خود ثابت کردند که حفظ عفاف و حجاب پاک ترین و مقدس ترین ارزشهایی است که بانوان ایران به آن ایمان دارند.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: بانوان ورزشکار که با حجاب کامل در میادین ورزشی و مسابقات مختلف حاظر می شوند باید برای دختران و بانوان سرزمین ایران و جامعه اسلامی الگوی باشند و با حجاب خود نشان دهند که این مهم از ارزشهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
در این مراسم از 3 بانوی قهرمان استان اردبیل زهرا حبیبی ( اولین بانوی استان اردبیل در مسابقات پارالمپیک در رشته بسکتبال با ویلچر) لیلا سعادتی قهرمان و مربی دو ومیدانی و بهاره منتظر مهدی داور کشوری کاراته و همچنین از سه بانوی برتر مسابقه عفاف و حجاب خانم ها تیموریان ، صلح نژاد و شیخ باقری تجلیل شد. و از خانم فیضی بعنوان همکاری در سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل و امور فرهنگی اداره کل از طرف این سازمان تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز