سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

اداره کل ورزش و جوانان در جذب توریسم ورزشی می تواند سرآمد باشد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۱۸۱۹
اداره کل ورزش و جوانان در جذب توریسم ورزشی می تواند سرآمد باشد
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورش و جوانان در جذب توریسم ورزشی می تواند سرآمد باشد.

به گزارش برنا،سرهنگ حسین زاده،رئیس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا استان اردبیل با سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار انوشیروانی مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل از خدمات و زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد آرامش و نظم در بین تماشاگران و همچنین برقراری امنیت در حین مسابقات ورزشی در استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: تجربه مسابقات والیبال در استان اردبیل نشان داد که این استان توانایی برگزاری مسابقات در سطح بین المللی را دارد و همین امر در ارتباط با توریسم ورزشی و و گردشگری در حوزه ورزش می تواند تاثیرات بسزایی برای استان اردبیل داشته باشد.
انوشیروانی افزود: با وجود زیر ساخت هایی که در حال ایجاد می باشد از جمله پیست های اسکی در مناطق شابیل مشگین شهر، اوجورسرعین و اندبیل خلخال و همچنین پیست اسکی چمن فندوقلو در شهرستان نمین اداره کل ورزش وجوانان استان می تواند در برگزاری برنامه های ورزش زمستانی درجذب توریسم ورزشی سرآمد باشد.
او افزود: حمایت های استاندار اردبیل مهندس بهنامجو در زمینه کمک به ایجاد این پیست ها و ایجاد بسترهای مناسب در این حوزه و حمایت از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ورزش قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز