شهردار طالقان:

گردشگران ویروس کرونا را وارد طالقان کردند/ ممنوعیت اقامت در حاشیه سد و رودخانه ها

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۱۹۸۷
گردشگران ویروس کرونا را وارد طالقان کردند/ ممنوعیت اقامت در حاشیه سد و رودخانه ها
شهردار طالقان با بیان اینکه به واسطه ورود گردشگران این شهر وارد پیک دوم شیوع کرونا شده است گفت: ضدعفونی معابر تا زمانی که نیاز باشد انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی قاسمپور اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ضد عفونی معابر عمومی و مغازه ها در قالب اکیپهای مختلف انجام شده و تا زمانی که نیاز باشد به طور مرتب انجام می شود.

وی افزود:  در ضد عفونی کردن معابر عمومی اولویت با معابر و خیابانهای عمومی و پر رفت و آمد و مراکز  فعال شهر بوده است.

این مسئول شهری طالقان افزود: نکته قابل توجه اینکه ضد عفونی های معابر مجوزی برای تردد مردم با خیال راحت نیست و توصیه ما همان توصیه متخصصین امر یعنی استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. 

قاسمپور خاطر نشان کرد:  این یک خطر جدی است و مردم به ویژه در اماکن شلوغ  که بیشترین ریسک انتقال بیماری را دارد حتما اطمینان حاصل کنند که ویروسی را با خود به منزل نمی برند.

شهردار طالقان در ادامه یادآور شد: اکنون که ویروس منحوس کرونا در پیک دوم  همراه با جمعیت گردشگر و مهمان وارد شهرستان شد ، باردیگر از گردشگران و میهمانان عزیز و همشهریان عزیز طالقانی خواهشمندیم با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مبنی بر ممنوعیت تجمع و اقامت در حاشیه سد، رودخانه ها از مسافرتهای غیر ضروری جدا دوری کنند و جان خود و شهروندان طالقانی را به خطر نیندازند.

شهردار طالقان در پایان گفت: با تمام توان و بضاعت در حفظ صیانت و سلامت مردم   آماده هستیم و امیدواریم مانند ماههای اول انتشار ویروس  باهمکاری شهروندان محترم از شیوع ویروس و خطرات بیشتر پیشگیری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز