معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

با شیوه های نوین ارزش های دفاع مقدس را به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۱۹۹۰
با شیوه های نوین  ارزش های دفاع مقدس را  به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم
محمود ثمینی گفت : با بهره گیری از شیوه های نوین، جذاب و به تصویر درآوردن ارزش های دفاع مقدس این فرهنگ را به نوجوانان انتقال دهیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ ثمینی روز دوشنبه  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان،اظهار کرد: نقش حضرت زینب( س) در حفظ و نشر ارزشها و جانفشانی های امام حسین علیه السلام در مقابل دشمنان و رسوایی یزید بسیار مهم بود به گونه ای که  پس از گذشت سالها از حادثه کربلا، اثرات آن در روحیه رزمندگان دفاع مقدس مشهود است .

اوافزود: اثرات ارزش های ۸ سال دفاع مقدس جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، امروزه علی رغم تمام کمبودها در موضوعاتی مانند عزاداری ایام محرم و صفر توسط جوانان این مرز و بوم کاملاً نمایان است .

 ثمینی  با تأکید بر اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس را به عنوان بخشی از فرهنگ کشور به نوجوانان و جوانان که آینده سازان مملکت هستند، انتقال دهیم .

او گفت : آثار و برکات این ارزش ها موجب استحکام و ایستادگی نظام انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شده است که در مردم انقلابی ایران به خوبی دیده می شود .

 ثمینی در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ ناصرپور و آرزوی موفقیت برای سرهنگ محسن رشیدی در ادامه راه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یادآورشد: اگر می‌خواهیم اهداف نظام به سمت توسعه و کمال پیش رود باید با اعتقاد راسخ نسبت به پاسداری از ارزشهای این نظام و انقلاب گام برداریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز