مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خبرداد:

حمایت از واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن/ ارتقاء علمی صنعتگران البرز با برگزاری ۱۷۳ دوره آموزشی

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۲۴۱۳
حمایت از واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن/ ارتقاء علمی صنعتگران البرز با برگزاری ۱۷۳ دوره آموزشی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت نگاهی ویژه به تحقق جهش تولید در واحدهای صنعتی دارد گفت: در این راستا برای حرکت شرکت های صنعتی به سمت دانش بنیان شدن گام برمی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  محمد امین فرشی اظهار کرد: در سال 98 شناسایی و مستند سازی 70 واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شدن و حمایت جهت دانش بنیان شدن 15 واحد صنعتی صورت پذیرفت.

وی افزود: برای سال 99 نیز شناسایی و مستند سازی 50 واحد صنعتی مستعد دانش بنیان هدفگذاری شده و حمایت جهت دانش بنیان شدن 15 واحد صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

فرشی اخذ 5 گواهینامه بین المللی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در سال ۹۸ جهت حمایت و اعطای یارانه به واحدهای صنعتی استان البرز را مورد اشاره قرارداد و گفت:این گواهینامه ها عمدتا در بخش صادرات،استانداردسازی وکسب نشان حلال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرزبه حوزه آموزش و برنامه های اجرا شده اشاره کرد و گفت: در سال 98این شرکت  173 عنوان دوره آموزشی برای 3275 نفر از شاغلین و مدیران واحدهای صنعتی در راستای ارتقای سطح علمی، مدیریتی و مهارتی را برگزار کرده است.

وی حمایت های صورت گرفته از پایان نامه های  دانشجویی از طریق واحد آموزش این شرکت را مورد اشاره قرار داد وگفت:سال گذشته 4 پایان نامه دانشجویی مرتبط با حوزه صنعت مورد حمایت قرار گرفت و برای سال جاری نیز همین تعداد در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما