مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

احتمال آموزش غیر حضوری یا نیمه حضوری به دلیل کرونا / ۲۰ درصد دانش آموزان لرستان فاقد گوشی یا تبلت هستند

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۵۲۳
احتمال آموزش غیر حضوری یا نیمه حضوری به دلیل کرونا   /  ۲۰ درصد دانش آموزان لرستان فاقد گوشی یا تبلت هستند
علیرضا نخعی از راه اندازی کارگروه ارتقاء درآمد اختصاصی آموزش و پرورش در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نخعی در شورای آموزش وپرورش لرستان ضمن بیان مصوبات نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش و  نیروی انسانی که مهمترین فاکتورهای آموزش و پرورش است ، اظهار کرد:  باید با در نظر گرفتن منابع موجود ، نسبت به آموزش و بروز رسانی مهارت نیروی انسانی و همچنین تهیه تجهیزات برای ارتقای کیفیت آموزش اقدام شود .

او با اشاره به تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش ، ۵ درصد عوارض نوسازی و همکاری با شبکه افلاک ، افزود:  آموزش و پرورش آمادگی بازگشایی و برگزاری کلاس های حضوری را دارد ، اما با توجه شیوع کرونا احتمال آموزش غیر حضوری یا نیمه حضوری وجود دارد که باید در نظر داشت حدود ۲۰ درصد دانش آموزان لرستان فاقد گوشی یا تبلت هستند که باید برای این مشکل دانش آموزان چاره ای اندیشید .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ضمن تقدیر از حضور مدیران دستگاه های مختلف در برنامه بزرگداشت مقام معلم ، پروژه مهر را پروژه ملی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش سال تحصیلی گذشته را به دلیل تعطیلات اجباری ناشی از اپیدمی کرونا و مراقبت از آینده سازان انقلاب ، متفاوت با سالهای تحصیلی گذشته به پایان رساند .

 نخعی با اشاره به تشکیل دو کارگروه بهداشت و آموزش های غیرحضوری ، مشارکت دستگاه های دیگر را جهت آغاز هر چه باشکوه تر سال تحصیلی جدید مهم برشمردو افزود : در بحث پروژه مهر انتظار داریم با محوریت فرمانداران و بخشداران محترم ، راهبری و تصمیم گیری متناسب با توجه شرایط موجود انجام گیرد .

اوبا اشاره به بحث نهضت مدرسه سازی نیز یادآورشد : باید با کمک خیرین ، پرورش فرهنگ مشارکت در مدرسه و شکل گیری مجامع خیرین مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز