سرپرست معاونت ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی ازدواج اقوام به صورت مجازی

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۲۶۰۵
برگزاری جشنواره ملی ازدواج اقوام به صورت مجازی
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری جشنواره ملی ازدواج اقوام به صورت مجازی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسم مارزلو در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار کرد: برنامه های هفته ازدواج در سال 99 در دو محور برنامه ریزی و اجرا میشود.

وی افزود: راه اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران و مردم برای تامین جهیزیه زوج های جوان که بضاعت مالی برای تامین جهیزیه ندارند محور اول فعالیت های این هفته می باشد.

مارزلو تاکید کرد: تولید مختوا در فضای مجازی با موضوع ازدواج ، مشاوره رایگان و ترویج ازدواج آسان و بدون تشریفات و تجلیل از زوج های جوان که بدون برگزاری مراسم زندگی مشترک خود را آغاز کردند محور دوم فعالیت های هفته ازدواج است.

وی تصریح کرد: برنامه شاخص امسال برگزاری دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین است که به صورت مجازی 12 و 13 مرداد ماه در شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی توضیح داد: در این جشنواره 4 قومیت از خارج استان و 4 قومیت از داخل استان مراسم آیینی ازدواج قومیت مخصوص به خود را اجرا میکنند و همچنین برگزاری کنسرت زنده و پخش آن از صفحات پر بیننده در برنامه های هفته ازدواج پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز