اختصاص زمین برای مسکن نیازمندان

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۲۸۰۴
اختصاص زمین برای مسکن نیازمندان
محمد رسول شیخی زاده در جلسه با اعضای شورای شهر سنندج عنوان کرد: شورای شهر می توانند با اختصاص زمین به تامین و ساخت مسکن برای نیازمندن کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رسول شیخی زاده در جلسه با اعضای شورای شهر سنندج عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و افزایش سطح نیازهای اقشار ضعیف، کار خدمات‌رسانی به این افراد نیز سخت‌تر شده است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به این افراد نیازمند همکاری کلیه سازمان‌ها، مؤسسات، خیران، سازمان‌های مردم‌نهاد و کلیه مسئولان است.

شیخی زاده گفت: هم‌اکنون ماهیانه حدود ۱۶ میلیارد تومان مستمری و کمک‌معیشت به‌حساب مددجویان این استان واریز می‌شود.

وی بابیان اینکه در شهر سنندج هم‌اکنون ۸۴۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد، اجاره‌نشین و فاقد مسکن هستند، تصریح کرد: شورای شهر سنندج می‌تواند در بخش تأمین مسکن این افراد از طریق اختصاص زمین به مددجویان کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه این نهاد با سازمان برنامه‌وبودجه در شهر سنندج ۳۸۰ واحد مسکن برای مددجویان ساخته می‌شود.

وی بخش اشتغال نیازمندان را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد نام برد که شورای شهر می‌تواند در این زمینه یاری‌رسان نیازمندان باشد.

شیخی زاده تصریح کرد هم‌اکنون در کنار پرداخت تسهیلات، اشتغال مددجویان از طریق طرح راهبری شغلی و هدایت شغلی نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای مددجویان و کاریابی از طریق به‌کارگیری این افراد در کارگاه‌ها و مشاغل خدماتی می‌تواند با کمک شورای شهر بهتر انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در ادامه سخنانش از برنامه‌های این نهاد در آستانه عید قربان برای مددجویان خبر داد و تصریح کرد: توزیع گوشت قربانی، مرغ و بسته‌های غذایی با کمک خیران در ایام عید قربان انجام می‌شود و مددجویان از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز