مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبرداد:

آغاز پویش "ازدواج جوانان با کمک خیران " / اهداء جهیزیه به ۵۰ زوج جوان

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۲۸۴۵
آغاز پویش ازدواج جوانان با کمک خیران  / اهداء جهیزیه به ۵۰ زوج جوان
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با اشاره به اهم برنامه های هفته ازدواج در این استان گفت: پویش ازدواج جوانان با کمک خیران از این هفته کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،امیر غفرانی با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج امیرالمومنین امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: هفته ازدواج همواره یکی از مهمترین مناسبت هایی است که وزارت ورزش و جوانان در قبال آن مسئولیت کرده و نگاه و برنامه های مخصوصی برای آن دارد.

وی افزود: اگر چه امسال شیوع ویروس کرونا تمام حوزه ها و برنامه ها را با شرایط متفاوتی روبرو کرد و از لحاظ کمی و کیفی بر کارها اثر گذاشت، اما در همین شرایط نیز ما از فعالیت های این هفته غافل نشده و برنامه های ویژه ای را برای آن تدارک دیده ایم.

غفرانی با بیان بخشی از برنامه های این هفته افزود: برپایی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران جهت اهدای جهیزیه و هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی به زوجین در آستانه ازدواج از جمله ایجاد شغل، تهیه مسکن، تهیه جهیزیه و ملزومات ازدواج، اعطای وام و ... از طریق سازمانهای مردم نهاد، دستگاه ها و نهادهای مردمی بالاخص خیرین ازدواج در این هفته به صورت جدی و ویژه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری این اداره کل با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جهت تهیه جهیزیه برای 50 زوج جوان، گفت: عقد تفاهم نامه با مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده جهت ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین و تبلیغات گسترده در این هفته به منظور ارائه خدمات مشاوره ای ازدواج در کانال ها و سایت ها از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: تولید محتواهای آموزشی و فرهنگ ساز در قالب انیمیشن، فیلم کوتاه و ... و نشر تولیدات در فضای مجازی برای ترویج ازدواج و مشاوره، نیز در دستور کار این هفته قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری نشست های تخصصی با صاحبنظران و جلسات کارشناسی با اصحاب رسانه، تقدیر از زوجینی که برای آغاز زندگی مشترک بدون برگزاری مراسم در شرایط کرونا به خانه بخت رفتند، تجلیل از زوجین موفق با رویکرد ازدواج آسان و ... بخش دیگری از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز