معاون اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز:

مرحله پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در البرز آغاز شد/معرفی بانک های عامل

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۲۸۷۰
مرحله پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در البرز آغاز شد/معرفی بانک های عامل
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرزبا اشاره به ابلاغ مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی به بانک ها ی عامل البرز گفت: از بهمن ماه سال 1396 تاکنون حدود 208 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 74 طرح با تعهد اشتغال 2 هزار و 311 نفر در استان البرز پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،ابراهیم شادمهر اظهار کرد : مرحله پنجم اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به استان البرز ابلاغ  شده است.

وی با بیان اینکه چهار بانک توسعه تعاون،پست بانک،کشاورزی وصندوق کارآفرینی امید برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده اند گفت:این تسهیلات به طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی و عشایری و بر اساس رسته های اولویت دار با هدف اشتغال پایدار در این مناطق پرداخت می شود.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در البرز و میزان اشتغال زایی این طرح در استان از ابتدا تاکنون بیان کرد : از بهمن ماه سال 1396 تاکنون حدود 208 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 74 طرح با تعهد  اشتغال 2 هزار و 311 نفر در استان البرز پرداخت شده است.

وی ادامه داد : از این میزان تسهیلات حدود 168 میلیارد تومان به 275 طرح با اشتغالزایی یک هزار و 253 نفر مربوط به دستگاه های اجرایی و حدود 40 میلیارد تومان به 799 طرح با اشتغالزایی هزار و 58 نفر مربوط به دستگاه های حمایتی استان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز