برگزاری مسابقات سوارکاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۲۹۳۴
برگزاری مسابقات سوارکاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان
دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: مسابقات سوارکاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد ولی با توجه به شرایط مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهران کاظمیان در خصوص برگزاری مسابقات سوارکاری در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا، فعالیت رشته سوارکاری با رعایت پروتکل‌ها بلامانع است، ولی مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود و سوارکاران به صورت انفرادی به رقابت با یکدیگر خواهندپرداخت.

وی ادامه داد: رشته سوارکاری هم مثل سایر رشته‌های ورزشی دوران سختی را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردیم و کرونا هم از بین برود. سوارکاری در این روزها سختی‌های خاص خود را دارد، زیرا با موجود زنده‌ای سروکار داریم که اگر تمرین نکند، مریض شده و حتی ممکن است جانش را از دست بدهد.

کاظمیان در رابطه با ابتلای برخی از کارمندان یک باشگاه سوارکاری به کرونا و تمهیدات هیئت سوارکاری در این خصوص بیان کرد: اجازه ورود کارگران و کارمندان باشگاه‌های دیگر را به مسابقات ندادیم و از کارگران بدون علائم بیماری نیز کمک گرفتیم و در اختیار سوارکاران قرار دادیم.

دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی در مورد نحوه تماشای مسابقات برای خانواده‌ها اظهار کرد: سعی خواهیم کرد از سایت هیئت سوارکاری مسابقات به صورت مستقیم پخش شود تا خانواده‌ها بدون حضور در ورزشگاه، مسابقات را تماشا کنند .

وی تصریح کرد: اگرچه سوارکاری در فضای باز صورت می‌گیرد و ورزشی انفرادی است، اما با این حال پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم تا مبادا خطر ابتلا به کرونا، ورزشکاری را تهدید کند.

 

نظر شما