باشگاه‌داران برای ثبت نام تسهیلات به هیات بدنسازی استان مراجعه کنند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۲۹۵۱
باشگاه‌داران برای ثبت نام تسهیلات به هیات بدنسازی استان مراجعه کنند
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: باشگاه‌دارانی که برای ثبت نام در سامانه دریافت تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا با مشکل مواجه شدند به این هیات در مشهد مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سروش پورآزاد دراین باره اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا پایان تیر ماه اعلام شده است، مربیان و باشگاه داران می‌توانند تا پایان این ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به دفتر این هیات در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هنگام مراجعه و برای ثبت نام، اسکن مجوز بهره برداری از باشگاه ورزشی دارای اعتبار، کد ملی و شماره تماس بنام شخص دارنده باشگاه مورد نیاز است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: چندی قبل ابلاغ شد باشگاه‌هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در این راستا متقاضیان باید ابتدا در سایت msy.gov.ir/club فرم‌های مربوط را پر کرده و سپس به سایت corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام متقاضی فاقد بیمه را انجام دهند.

وی افزود: به باشگاه‌هایی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و حق بیمه آنها تا زمان مورد نظر پرداخت شده است ۱۶۰ میلیون ریال و به موسسان باشگاه‌های فاقد بیمه ۸۰ میلیون ریال و به مربی و کارکنان آنها ۶۰ میلیون ریال تسهیلات با تنفس سه ماهه و سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز