مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

معرفی۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد اقتصادی آسیب دیده از کرونا به بانکها برای دریافت تسهیلات

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۳۰۵۶
معرفی۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد اقتصادی آسیب دیده از کرونا  به بانکها برای دریافت تسهیلات
علی آشتاب گفت: گفت:بانکها شرایط اعطای تسهیلات را برای واحدهای آسیب دیده از کرونا آسان تر کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ آشتاب  در نشست با مدیران بانکهای عامل استان با اشاره به تلاش دولت برای رفع دغدغه صاحبان مشاغل آسیب دیده،اظهار کرد: با توجه به وضعیت تعطیلی برخی صنوف و کاهش فعالیت‌های اقتصادی بایستی به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا کمک شود تا بتوانیم دغدغه این مسائل و مشکلات را کمتر کنیم.

اوبا بیان اینکه اعتبارات لازم برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا به استان ابلاغ شده است ،تصریح  کرد :تاکنون تعداد ۲۵ هزار واحد با ۳۹ هزار اشتغال در بخش اشتغال رسمی مشمول دریافت تسهیلات شده اند .

آشتاب با اشاره به اینکه مبلغ ۶۹۶میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا ابلاغ شده است،گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی تاکنون تعداد ده هزار و ۳۰۰ واحد اقتصادی با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر به بانکها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

اوبه مهلت ثبت نام بنگاه های اقتصادی آسیب دیده تا ۵ مرداد سالجاری اشارع کرد ویادآورشد :مدیران دستگاههای اجرایی هم با همکاری و هماهنگی بیشتر نسبت به شناسایی و اطلاع رسانی به واحدهای خسارت دیده از کرونا اقدام کنند تا هر چه سریعتر باوان مشکلات و مسائل مربوطه این واحدهای اقتصادی را برطرف نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز