مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم با سامانه پیامکی هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۸
آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم با  سامانه پیامکی هستیم
شاهدخت فتحی بیرانوندگفت : ویزیت گروهی، مانع اخذ شرح حال کامل وانجام معاینات بالینی بیماران در بیمارستان ها و مطب ها می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  فتحی بیرانوند امروز  در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به ویزیت گروهی بیماران که خلاف اصل محرمانگی اطلاعات بیمار بوده و به لحاظ اخلاق حرفه ای پزشکی  و منشور حقوق بیماران تخلف محسوب می شود، اظهار کرد: ویزیت گروهی سبب می شود که بیمار نتواند علائم اصلی  خود را به پزشک اطلاع دهد و در نتیجه شخص بیمار با مشکل مواجه خواهد شد.

اوافزود: با توجه به رفع مشکلات مردم و کارکنان در این راستا کمیته سلامت اداری  با دو موضوع شاخص های عملکردی کارکنان و دیگری صیانت از حقوق مردم، در اداره کل بیمه سلامت استان تشکیل شده است.

مدیر کل بیمه سلامت  لرستان بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته سلامت اداری ،از یک طرف  جلوگیری از تخلفات پرسنل وآشنایی آنان با قوانین و بخشنامه های اداری و از طرف دیگر پیشگیری و رسیدگی به مشکلات شرکای کاری و مردم می باشد.

فتحی بیرانوند گفت : برگزاری دوره های آموزشی و دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه با محوریت شناساندن عوامل موثر بر سلامت اداری از نظر اسلام و دولت با هدف تقویت نگرش و باورهای مدیران و کارکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او  با اشاره به صیانت از حقوق مردم، خاطر نشان  کرد: در این زمینه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۶۶۴ آماده پاسخگویی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم می باشد که  سال گذشته در بحث شکایات، اطلاع رسانی و ارسال پیامک حدود ۹۰۰ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش داشته ایم و موضوعات مطرح شده مردم در سه حوزه نظارت، پیشخوان و اداری توسط کارشناسان هر حوزه سریعا پاسخ داده خواهد شد.

فتحی بیرانوند  با اشاره به مراجعات مردم به مراکز طرف قرارداد،  عنوان  کرد: در سه ماهه اول سال ۹۸ حدود ۸۸۰ هزار مراجعه کننده  که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد کاهش داشته ایم و با توجه به میزان کم مراجعات به طبع گزارشات ارسالی و مشکلات  کمتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز