آغاز عملیات اتصال فاز ۲ و تکمیل فاز ۳ کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد در سنندج

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۴۲۲۵
آغاز عملیات اتصال فاز ۲ و تکمیل فاز ۳ کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد در سنندج
شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز 2 و تکمیل فاز 3 کمربندی 36 متری اسلام آباد در سنندج خبر داد و عنوان کرد: در استای تکمیل این کمربندی اتصال فاز 2 به متراژ 400 متر و تکمیل فاز 3 بطول یک هزار و 400 متر در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهردار سنندج گفت: پروژه کمربندی اسلام آباد بطول 5/3 کیلومتر یکی از پروژه های عمرانی است که در سنوات گذشته توسط اداره راه و ترابری سابق آغاز شد و یک و نیم کیلومتر آن نیز توسط این اداره انجام شد.

مهندس حشمت اله صیدی گفت: کاهش و روان سازی ترافیک ورودی شمال شهر سنندج، ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات، کاهش زمان سفرهای درون شهری از مهم ترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.

وی افزود : یکی از برنامه های عمرانی این شهرداری اتصال میدان امام ضا ( ع ) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله به کمربندی اسلام آباد بود که اتصال این میدان به کمربندی اسلام آباد بطول 1700 متر و عرض 36 متر در حال اجرا است.

وی از آغاز اتصال فاز 2 و تکمیل فاز 3 کمربندی 36 متری  اسلام آباد در سنندج خبر داد و عنوان کرد: اتصال فاز 2 نیز به متراژ 400 متر و تکمیل فاز 3 بطول یک هزار و 400 متر در حال اجرا است.                                                  

وی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل فاز 3  کمربندی اسلام آباد یک دیوار حائل به طول 120 متر و ارتفاع 6 متراحداث خواهد شد

                                                                                                                                                                    صیدی عنوان کرد: احداث دو دهنه پل؛ یک دهنه باکس بتنی و یک طاقی دهنه 2 متری هم از دیگر اقدامات در راستای تکمیل از پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج اعلام کرد: در حال حاضر مشکل اصلی پروژه کمربندی اسلام آباد معارض تداخل دیوار اداره زندان به مساحت 12 هزار و 131 مترمربع در مجاورت شهرک الهیه تعاونی روحانیون است که مذاکره برای رفع معارض در حال انجام است.

وی ابراز امیداوری نمود: با رفع مشکل معارض و تکمیل کمربندی 36 متری اسلام آباد میدان امام رضا (ع ) به میدان لشکر وصل خواهد شد.

 

                                                                                                                                      

 

نظر شما