فرمانده انتظامی البرز تشریح کرد:

کشف عاملان فروش موتورسیکلت‌های قاچاق از کرج تا همدان

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۴۲۷۶
کشف عاملان فروش موتورسیکلت‌های قاچاق  از کرج تا همدان
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری عاملان فروش موتورهای سنگین قاچاق در این استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: درپی کشف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 سی سی و ارائه فاکتور فروش آن توسط مالک آن، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های تکمیلی خود متوجه شدند، مالک یک شرکت خرید و فروش موتورسیکلت که پروانه کسب آن ابطال شده است، با جعل سند اقدام به فروش موتور سیکلت های قاچاق از طریق یک فروشگاه در استان همدان می کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران بلافاصله با دریافت نیابت قضائی به دفتر فروش این شرکت در استان تهران اعزام شده و ضمن دستگیری مدیرعامل آن در بازرسی از آنجا فاکتور فروش 20 موتور سیکلت سنگین را کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان این که متهم دستگیر شده به صراحت به جرم خود معترف شد، اظهار کرد: در ادامه ماموران با دریافت نیابت قضائی به استان همدان عزیمت کرده و در بازرسی از فروشگاهی که این شرکت غیرمجاز از طریق آن اقدام به فروش موتورسیکلت های قاچاق می کرد، تعداد 27 دستگاه موتور سیکلت قاچاق بالای 250 سی سی را کشف کردند.

وی بیان کرد: مالک فروشگاه نیز دستگیر و به همراه اموال مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف 2 موتورسیکلت قاچاق در استان البرز که توسط این شرکت غیرمجازبه فروش رسیده بود، خاطرنشان کرد: پلیس اقتصادی برای مبارزه با قاچاق کالا و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز