یک بانو، مدیرکل نوسازی آذربایجان‌غربی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۴۴۵۸
یک بانو، مدیرکل نوسازی آذربایجان‌غربی شد
یک بانو به پیشنهاد معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی به سمت مدیر کل نوسازی مدارس استان انتخاب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائیه معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی، تجهیز و‌توسعه مدارس استان اظهار داشت:

 اداره کل نوسازی مدارس اداره ای ‌کوچک با تاثیر گذاری بالاست چرا که با بزرگترین قشر مردمی که دانش آموزان می باشند در ارتباط است.

وی با اشاره به اینکه خود در سابق سمت مدیر کل را در این اداره داشته است، عنوان کرد: متاسفانه هیچ تقدیر و تشکری از مدیران قبلی نوسازی مدارس به عمل نمی آید که خود این امر گواه بر این است که مدیریت هیچگاه برای فرد نمی ماند و آنچه از مدیر باقی می ماند عملکرد وی در مدت مدیریت است.

رحمانی گفت: پیشنهاد بنده به استاندار و رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش بود که  شخصی  از مجموعه نوسازی مدارس این پست را محول شود چرا که انتصاب مدیری از داخل این مجموعه سبب بالا رفتن انگیزه و روحیه کاری  در بین کارمندان  می شود.

بزرگترین سرمایه هر مجموعه سرمایه انسانی آن است و مدیر باید با نگاهی عادلانه،  متفکرانه و خلاقانه مسئولیت مدیریت در مجموعه را عهده دار شود.

وظیفه مدیر پرهیز از ایجاد حواشی است، و باید ریل گذاری های مناسب در جهت حرکت اهداف مجموعه که همان لکوموتیوها هستند  را ایجاد نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز