رییس کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز:

متنوع ترین مسابقات اسلالوم را در سطح کشور برگزار می کنیم / البرز خاستگاه اتومبیلرانی ایران است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۴۶۸۱
متنوع ترین مسابقات اسلالوم را در سطح کشور برگزار می کنیم / البرز خاستگاه اتومبیلرانی ایران است
رییس کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز با بیان اینکه این استان متنوع ترین مسابقات را در این رشته برگزار می کند گفت:حضور پررنگ و موفق در مسابقات کشوری و پیشرفت فنی اتومبیلرانان البرزی را در سال های اخیر شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، داود محمدی اظهار کرد:اتومبیلرانی اسلالوم از جمله رشته هایی است که در سال های اخیر علاقمندان بی شماری را به خود جذب کرده است.

وی افزود: در استان البرز نیز به مدد برنامه ریزی خوب هیئت استان و هم افزایی موجود شاهد رونق و توسعه این رشته ورزشی هستیم و البرز هم اکنون یکی از استان های پیشرو وفعال در اتومبیلرانی اسلالوم محسوب می شود.

محمدی با بیان اینکه تنوع موجود در مسابقات اسلالوم برگزار شده در البرز با هیچ نقطه کشور قابل قیاس نیست گفت: در عین حال ببشترین مسابقات اسلالوم در این استان برگزار می شود و ما به نوعی فعال ترین استان کشور محسوب می شویم.

رییس کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرزبرگزاری مسابقات برای اقشار مختلف به خصوص جانبازان و معلولان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در عین حال مسابقات اسلالوم خودروهای سنگین ودودیفرانسیل را در البرز برگزار کرده ایم و طیف های مختلفی را درگیر این رشته جذاب کرده ایم.

وی توسعه آموزش همگانی برای جذب استعدادهای را مورد اشاره قرار داد وگفت: در این راستا آموزش هفتگی اسلالوم در مجموعه انقلاب کرج برپا بوده و از این طریق فضای لازم برای جذب نوجوانان و جوانان را مهیا کرده ایم.

محمدی از تدوین برنامه های متنوع برای سال جاری خبرداد وگفت: ماه گذشته وبا مجاز شدن فعالیت های ورزشی مسابقات اسلالوم باشکوهی را در مجموعه انقلاب کرج برگزار کردیم و در نظر داریم پس از فراهم شدن شرایط برنامه های دیگر را در بخش های مختلف به اجرا درآوریم.

وی محدودیت های سخت افزاری را مورد اشاره قرارداد و گفت: استان البرز از پیست مناسب برای مسابقات برخوردار نیست و امیدوارم مسئولان استانی حمایت لازم را برای ایجاد بستر لازم مهیا کنند با این حال از حداقل ها بهترین بهره وری را داریم و اجازه نداده ایم محدودیت ها مانع رشد و توسعه اتومبیلرانی به خصوص در بخش اسلالوم شود.

رییس کمیته اسلالوم هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان البرز با درخواست از جوانان برای تخلیه هیجان خود در رشته های متنوع اتومبیلرانی گفت: انرژی جوانان باید در جای درست و به شکل منطقی تخلیه شود و همه آنهایی که علاقمند به ورزش اتومبیلرانی هستند باید به جای ویراژ دادن در خیابان ها و انجام حرکات مخاطره آمیز استعداد و انرژی خود را با حضور در رشته های متنوع اتومبیلرانی تخلیه کنند و با آموزش صحیح تلاش کنند خود را در قامت یک قهرمان ورزشی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم تا این فضا وبستر را برای جوانان فراهم کنیم وبه ایمن شدن خیابان ها و امنیت بیشتر شهروندان کمک کنیم.

محمدی که مسئولیت کمیته ایمنی هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری البرز را نیز برعهده دارد در خصوص شرح وظایف این کمیته نیز گفت: با فعال شدن کمیته ایمنی در فدراسیون این بخش در هیئت های استانی نیز راه اندازی شده و در البرز نیز این کمیته با هدف ارتقا ایمنی مسابقات در ابعاد مختلف شکل گرفته است.

وی بیان کرد: پایش خودروها، محل برگزاری مسابقات و ارتقا ایمنی شرکت کننده ها وعموم مردم در حین برگزاری یک رویداد برعهده این کمیته است و خوشبختانه خروجی فعالیت آن زمینه ساز افزایش کمی و کیفی سطح مسابقات شده است.

این مسئول ورزشی در پایان با قدردانی از حمایت ها و تلاش های آقای درویشی رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: هیئت استان البرز در تمام بخش های خود با برنامه و تلاش مضاعف به جلو حرکت می کند و امروز البرز خود را به عنوان یکی از خاستگاه های اتومبیلرانی کشور مطرح کرده است.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه