توقف گل ریحان در دیدار خانگی/ تیم میهمان رسم ادب را بجا نیاورد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۴۷۵۵
توقف گل ریحان در دیدار خانگی/ تیم میهمان رسم ادب را بجا نیاورد
تیم فوتبال گل ریحان البرز در چارچوب رقابت های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران شنبه شب در دیدار خانگی مقابل بادران با نتیجه یک یک متوقف شد تا با یک پله سقوط در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دیدار گل ریحان و بادران در حالی که نتیجه اش تأثیری در صعود یا سقوط هیچ یک از دو تیم نداشت اما خالی از حاشیه نبود و تیم میهمان در ورزشگاه خالی از تماشاگر با فحاشی به میزبان خود رسم ادب را بجا نیاورد.

درگیری و فحاشی تیم میهمان از لحظه ای شروع شد که داور برای گل ریحان اعلام پنالتی کرد و بعد از آن با هر سوت داور یک تنش و التهاب جدید بوجود می آمد و در نهایت این دیدار پرحاشیه 16 دقیقه زمان تلف شده داشت.

برای فوتبالی که پیشکسوت الگوی خوبی برای جوانان نباشد متأسفم!

سرمربی تیم گل ریحان بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت: برای فوتبالی که پیشکسوت آن الگوی خوبی برای جوانان نباشد متأسفم و امشب اخلاق در این دیدار زیر پا گذاشته شد.

میثم منیعی اظهار کرد: مربیان تیم حریف بزرگترهای ما هستند اما رسم پیشکسوتی را بجا نیاوردند و به خود اجازه دادند در کرج به تیم ما فحاشی کنند.

وی تصریح کرد: در سال های حضورم در فوتبال همواره به پیشکسوت های خودم احترام گذاشته ام اما باید پذیرفت که دوران دعوا و فحاشی به پایان رسیده و باید فوتبال بازی کرد.

سرمربی تیم گل ریحان در خصوص عملکرد تیم خود عنوان کرد: در دو هفته اخیر نتایج می توانست بدست خودمان رقم بخورد اما متأسفانه با بی دقتی و بدشانسی توپ هایمان راهی به دروازه نبرد و از کورس صعود به لیگ برتر جا ماندیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز