استاندار لرستان:

برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان با محوریت بزرگداشت ۶ هزار و۳۰۰ شهید استان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۴۸۲۶
برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان با محوریت بزرگداشت ۶ هزار و۳۰۰ شهید استان
سید موسی خادمی گفت: کنگره ملی شهدای لرستان با محوریت بزرگداشت 6 هزارو300 شهید استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی شهدای استان لرستان ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) ابراز امیدواری کرد که انجام این وظیفه سنگین به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

 او با اشاره به اینکه این سومین جلسه پیرامون کنگره ملی شهدای استان لرستان است که برگزار می‌شود ،افزود: با توجه به اینکه یکی از فلسفه‌های این امر هدایت پروژه ها  و عملیاتی کردن آنها در جهت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان است لازم است کمیته های مختلف  استانی و شهرستانی  فضای حاکم بر استان را به این سمت و سو سوق دهند.

خادمی  با بیان اینکه در جریان این مسیر قرار گرفتن ،سعادت و توفیقی الهی است که نصیب افراد می شود،تصریح کرد: لازم است همه اعضا با انسجام بخشی از این مسئولیت را تقبل کرده و آنرا به سرانجام برسانیم.

او بیان کرد: در این جلسه نکات اصلی کار مشخص شده و وظایف کمیته ها و نحوه تامین منابع بررسی شد.

استاندار لرستان خاطر نشان  کرد: شعارها و موضوعات کنگره می تواند به عنوان مثال با محوریت چگونگی رزم و مجاهدت رزمندگان و یا توجه به والدین شهدا باشد.

 خادمی با تاکید بر لزوم شناخت خانواده شهدا ، ادامه داد: اهمیت شناخت محیط و فضایی که باعث تربیت این افراد وارسته شده‌ است موضوع مهمی است  که قابل تامل است .

استاندار لرستان بر فعال شدن دبیرخانه و  بخش‌های فرهنگی ستاد تاکید کرد و گفت: لازم است به سمت اموری حرکت کنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشند و هزینه های جاری کمتر شده و به سرمایه‌گذاری متمایل شود.

 اودر پایان با اشاره به مردمی بودن این کنگره بر حضور همه اقشار و همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی تاکید و بر ضرورت فعالیت ستادهای شهرستانی  متناظر با ستاد استانی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز