مربی تیم گل ریحان البرز:

بادرانی ها مدام به ما فحاشی می کردند/ فوتبال بدون اخلاق ارزشی ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۴۹۰۷
بادرانی ها مدام به ما فحاشی می کردند/ فوتبال بدون اخلاق ارزشی ندارد
مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در خصوص حواشی شب گذشته دیدار این تیم با بادران تهران گفت: نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و در حالی که می توانستیم با 3 گل اختلاف به رختکن برویم اما با بدشانسی گریبان ما را گرفت و هیچ یک از توپ ها وارد دروازه نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی جانملکی اظهار کرد:در نیمه دوم بازی برخلاف نیمه اول نه تنها هیچ فوتبالی مشاهده نشد بلکه مربیان حریف با فحاشی به سمت نیمکت تیم ما مدام بازی را از جریان می انداختند.

وی با اشاره به تعداد زیاد مربیان تیم بادران عنوان کرد: هر سرمربی حق دارد تا دستیاران خود را انتخاب کند و سرمربی بادران هم به قدری دستیار داشت که 5 تن از آن ها مجبور به نظاره بازی از روی سکوها بودند.

مربی گل ریحان تصریح کرد: بنده افتخار شاگردی فرهاد کاظمی را داشته ام و ایشان را فردی باشخصیت و قابل احترام می دانم اما دستیاران آقای کاظمی در طول بازی از روی سکوها رکیک ترین توهین ها را به ما می کردند.

جانملکی با بیان اینکه فوتبال بدون اخلاق ارزشی ندارد گفت: بازیکن باید اخلاق و حرفه ای گری را از مربی خود بیاموزد اما افسوس که برخی مربیان برای کسب نتیجه و ایجاد تشنج در بازی از هیچ بی اخلاقی ای دریغ نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در هر بازی ممکن است رخ دهد و ما هم در بازی گذشته با اشتباه داور نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کردیم و از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر جا ماندیم اما دلیل نمی شود که این اشتباهات داور توجیهی برای بداخلاقی های ما باشد

وی در پایان با بیان اینکه " آخر مگر خانواده های ما چه گناهی دارند که باید مورد فحاشی قرار بگیرند" گفت: امیدوارم کمتر شاهد این بی اخلاقی ها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز