برنامه‌های تنها بانوی رییس ادارات ورزش و جوانان در استان آذربایجان‌غربی برای ورزش پیرانشهر

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۰۸۳
برنامه‌های تنها بانوی رییس ادارات ورزش و جوانان در استان آذربایجان‌غربی برای ورزش پیرانشهر
نخستین بانوی رییس ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی، در پیرانشهر عملکرد قابل قبولی داشته و وی از برنامه‌هایش برای آینده می‌گوید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اثمر محمودی رییس اداره ورزش و جوانان پیرانشهر که نخستین بانوی استان است که ریاست اداره یک شهرستان را برعهده گرفته درخصوص عملکرد سال گذشته و برنامه‌های آینده می‌گوید:  درحال‌حاضر شهرستان پیرانشهر با ۴ سالن ورزشی، ۲ سالن رزمی، یک استخر  و یک سالن در دست احداث جزو شهرهای با کمترین سرانه ورزشی استان می‌باشد با این حال طی چند سال اخیر، بخش خصوصی با ورودش به حوزه ورزش و همراهی با اداره ورزش و جوانان توانسته تاحدودی کمبوها را جبران کند با این حال برای بهبود این وضعیت برنامه‌ریزی شده و تمام تلاش خود را برای ارتقای سرانه ورزش این شهرستان انجام می‌دهیم.

 

وی اضافه کرد: در سال گذشته، ورزش این شهرستان به‌ترتیب ۵۳۰۰ و ۱۶۰۰ ورزشکار بیمه‌شده در بخش آقایان و بانوان داشته ضمن اینکه یک ورزشکار به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شد.

وی افزود: اعزام ۳ ورزشکار دیگر پیرانشهری به مسابقات بین‌المللی ، ۴۲ ورزشکار به مسابقات کشوری، ۸ ورزشکار به مسابقات شمال‌غرب و ۸۰ ورزشکار به مسابقات استانی از دیگر عملکردهای ورزش این شهرستان بوده است.

محمودی گفت: ورزش پیرانشهر در سال گذشته میزبانی ۲۸ مسابقه استانی داشته و در مجموع در مسابقات بین‌المللی ۳ مقام انفرادی، ۲۹ مقام کشوری، ۴۲ مقام منطقه‌ای و ۳۷ مقام استانی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان پیرانشهر اظهارکرد: درسال ۱۳۹۸ پنج کارگاه آموزشی و دو دوره مربیگری برگزار شد.

وی با اشاره به دعوت ۲ ورزشکار پیرانشهری در رشته‌های فوتبال و بوکس به تیم‌های ملی دعوت شدند ضمن اینکه فردین رابط جوان پیرانشهری که به تیم ملی جوانان دعوت شد به تیم جوانان استقلال پیوست.

وی به عملکرد شهرستان پیرانشهر در حوزه جوانان اشاره و گفت: درحوزه جوانان درسال ۱۳۹۸ موفق به کسب مقام اول استانی از لحاظ برگزاری جلسات  ستاد ساماندهی جوانان و شدیم و هم‌اکنون ۳سمن درحوزه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در پیرانشهر در حال ثبت شدن است.

وی در مرود فعالیت‌های عمرانی نیز گفت: در سال ۹۸ سالن‌های روستایی کوپرو چیانه، از نظر کفپوش و مجهز شدن به امکانات سخت افزاری و سیستم روشنایی تعمیر وبازسازی شدند ضمن اینکه ۱۰ خانه ورزشی روستایی با امکانات نظیر میز پینگ‌پنگ، میز فوتبال دستی، دارت و شطرنج  به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش روستایی و عشایر استان و شهرستان نیز افتتاح گردید.

محمودی در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ نیز گفت: امسال در نظر داریم در صورت تصمیمات آتی توسط ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری مسابقات  با توجه به هم‌مرزی با کشور عراق، میزبانی مسابقات در رشته‌های ورزشی را با تیم‌های این کشور داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با همراهی همواره دلسوزانه اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز کمک بخش خصوصی و خیرین، شاهد ارتقای ورزش شهرستان پیرانشهر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز