معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد:

تصویب طرح هادی شهر تازه‌تاسیس فرح‌آباد در اولویت قرار دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۵۱۱۶
تصویب طرح هادی شهر تازه‌تاسیس فرح‌آباد در اولویت قرار دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مهمترین دغدغه امروز شهر فرح‌آباد ، تصویب طرح هادی این شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهر فرح‌آباد که با حضور علی بابایی‌کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود، برگزار شد، اظهار داشت: در تهیه تصویب طرح هادی، ضمن لحاظ کردن توسعه شهر ، باید بر حفظ منابع ملی و اراضی کشاورزی نیز تاکید شود.  

معاون استاندار مازندران ادامه داد: شهر تازه تاسیس فرح‌آباد به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد.

رازجویان ساحل دریا و مسجد تاریخی را از جاذبه‌های گردشگری شهر فرح‌آباد دانست و افزود: حضور گردشگران فرصت است لذا با برنامه‌ریزی درست می‌توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه شهر استفاده کرد.

او با اشاره به اجرای طرح آزادسازی سواحل دریای مازندران، تصریح کرد: با آزادسازی سواحل در مجتمع‌های فرهنگی قوه قضائیه ، تمام سواحل در فرح‌آباد ساری آزاد خواهد شد.

رازجویان افزود: جهت توزیع اعتبارات به شهرهای مازندران نباید جمعیت ساکن آنها را دید زیرا شهرهای ساحلی مازندران در ایام تعطیل به دلیل حضور مسافرین، باید به چند برابر جمعیت ساکن ، خدمات‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران به ظرفیت آب‌بندان‌ها اشاره نمود و ادامه داد: از تمام پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، باید جهت توسعه شهر فرح‌آباد استفاده کرد.

رازجویان افزود: توسعه شهر فرح‌آباد ، می‌تواند در نهایت توسعه بیشتر شهرستان ساری را رقم بزند.

photo_2020-07-25_22-56-10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز