آغاز ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال ۶۷ در استان البرز

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳۰
آغاز ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال ۶۷ در استان البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیفی سنگین بر دوش مسئولین است و در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام داد گفت: ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال 67 در استان البرز به آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سلیمان رستمیان اظهار کرد: ایجاد یادمان های شهدا اقدامی موثر در زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: این مکان ها باید به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود تا جوانان جامعه با حضور در این یادمان ها درس گرفته و بدانند برای حفظ این سرزمین چه خون هایی ریخته شده و چه ایثارگری های انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم آن طور که باید در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم از آرمانهای خود غافل شده و مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: هدف شهدا چیزی جز حفظ ارزشهای نظام اسلامی نبود و امروز وظیفه ما استحکام و ادامه همان راه است.

رستمیان در پایان با بیان اینکه همکاری و همدلی خوبی در بین مسئولان در جهت ساخت یادمان های شهدا وجود دارد گفت: امیدواریم این همدلی و همکاری ادامه یابد تا با ساخت یادمانی در شان شهدا اقدامی موثر و فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

گفتنی است منطقه اسلام آباد کرج در حمله موشکی دشمن بعثی در سال 1367 تعداد 23 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز