فرمانده انتظامی استان البرز :

کلنگ احداث "شهرک آزمایش" البرز به زمین زده شد/ ارائه خدمات روزانه پلیس راهور به ۲۴۰۰ نفر

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۵۳۳۷
کلنگ احداث شهرک آزمایش البرز به زمین زده شد/ ارائه خدمات روزانه پلیس راهور به ۲۴۰۰ نفر
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ضرورت احداث شهرک آزمایش برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گفت: روزانه بالغ بر 2400 نفر از خدمات پلیس راهور البرز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردارعباسعلی محمدیان صبح امروز دوشنبه در فاز نخست کلنگ زنی شهرک آزمایش پلیس راهور البرز درمنطقه خط4حصار اظهار کرد: پس از استان شدن البرز نیاز به ضروریات و امکاناتی از جمله وجود یک شهرک مجزا برای ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی در این استان احساس می شد .

این مقام ارشد انتظامی افزود: روزانه قریب به دوهزار و چهارصد نفر به ساختمان پلیس راهور استان مراجعه و خدمات دریافت می کنند و برخی خدمات از سوی پلیس راهور استان در معابر صورت می گرفت که مشکلات زیادی را برای شهروندان به لحاظ مکانی ایجاد کرده بود.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و رفاه حال شهروندان ، این مسئله در اولین جلسه شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد و به نیازمندیهای نیروی انتظامی در زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان در حوزه راهنمایی و رانندگی اشاره شد که با همکاری و همت اعضای شورای شهر و شهردار کرج ، قطعه زمینی برای این موضوع در نظر گرفته شد.

سردار محمدیان گفت: مطالعات زیادی توسط کارشناسان در خصوص جانمایی مکان افتتاح شهرک آزمایش پلیس راهور انجام شد که در دسترس بودن و دور از شهر نبودن و اختصاص پارکینگ برای خودروها ، به عنوان اولویت های انتخاب مکان مناسب مد نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب مکان احداث شهرک آزمایش پلیس راهور به لحاظ دسترسی بسیار مطلوب است وشهروندان می توانند پس از افتتاح و بهره برداری ، به راحتی به این مکان مراجعه کرده و خدمات مناسب دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با توجه به پیش بینی های بعمل آمده ، شهرک آزمایش پلیس راهور استان در 3 الی 4 فاز به بهره برداری خواهد رسید که خدمات متعدد و در سطح بندی های مختلف به شهروندان ارائه خواهد شد.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به این که احداث شهرک آزمایش با بهترین نما انجام خواهد شد و این موضوع در زیبایی شهر نیز بی تاثیر نخواهد بود گفت: امیدواریم بتوانیم با احداث این بنا ، در خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و خشنودی خداوند متعال گام بر داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز