تیم صبانور کردستان نماینده استان در لیگ برتر کشتی فرنگی

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۶
تیم صبانور کردستان نماینده استان در لیگ برتر کشتی فرنگی
پیکارهای کشتی فرنگی لیگ برتر کشور با پس از اجرای از اواخر پاییز آغاز می شود و تیم صبانور کردستان به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ بیستمین دوره رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه های کشور تحت عنوان "جام یادگار امام" براساس دستور العمل و شیوه نامه های بهداشتی ستاد کرونا در اواخر پائیز سال جاری برگزار می شود.
فدراسیون کشتی کشور برای برگزاری رقابت های لیگ کشتی که مقرر است در اواخر فصل پاییز سال جاری برگزار شود پیشنهادهایی را به ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش ارائه کرده است که در صورت تایید آنها از سوی این ستاد مراسم قرعه کشی تیم ها روز 23 مردادماه در تهران انجام خواهد شد.
برگزاری لیگ به صورت متمرکز طوری که مسابقات یک هفته رفت، یک هفته برگشت و یک هفته نیز مسابقات فینال برگزار شود یکی از راهکارهای فدراسیون برای برگزاری این پیکارها در شرایط کرونا است و در طول مسابقات کشتی گیران به مدت 10 روز در قرنطینه قرار گیرند و قبل از حضور از آنها تست کرونا گرفته شود.
همچنین برگزاری مسابقات در هوای آزاد و فضای روباز از دیگر راهکارهای فدراسیون برای برپایی رقابت های لیگ برتر کشتی کشور است.
در پایان مهلت ثبت نام تیم های متقاضی حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی در رشته فرنگی 9 تیم برای شرکت در این پیکارها اعلام آمادگی کرده اند و قرارداد کشتی گیران نیز به امضاء رسیده است.
صبانور کردستان، بازار بزرگ ایران، احتشام گستر اهواز، رعد پدافند ارتش، هیات کشتی یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، آریوبرزن بهبهان، فولاد اکسین خوزستان و ستارگان ارومیه 9 تیمی هستند که برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
صباح شریعتی، علی نوربخش، محمد نوربخش،‌ شیرزاد بهشتی طلا،‌ حامد تاب، شهاب قوره جیلی، سامان عزیزی، مجید خلیلی، آروین فلاحی، مهدی ابراهیمی، مسلم مرادی، سوران محمدی، مهدی کریمی، علی ارسلان، محمد حسینوند، عدنان مرادی، یوسف قادریان، سبحان علی‌محمدی و شاهین شریعتی به عنوان ورزشکار، فرید عدنانی، حمید احمدی، صادق خشنودی و اویس مرادی به عنوان مربی با سرمربیگری ناصر نوربخش و هادی سجادی پناه به عنوان سرپرست در این رقابت ها برای تیم صبانور کردستان به میدان می روند.
 
گفتنی است؛ بیستمین دوره رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه های کشور جام یادگار امام با انجام مراسم قرعه کشی براساس دستور العمل و شیوه نامه های بهداشتی ستاد کرونا در زمان مشخص از سوی فدراسیون اعلام و برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز