تاثیر مطلوب رنگ آمیزی و نقاشی در زیبایی منظر شهری

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۷۷
تاثیر مطلوب رنگ آمیزی و نقاشی در زیبایی منظر شهری
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از رنگ آمیزی دیوار شهرک تعمیرکاران واقع در بلوار مستضعفین خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقاء بصری دیوار این شهرک با هفت رنگ متنوع، رنگ آمیزی این دیوار بطول 400 متر طول، 5 متر ارتفاع در مجموع 2 هزار مترمربع رنگ آمیزی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا: مهندس شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: رنگ آمیزی و نقاشی دیواری در زیبایی منظر شهری تاثیر مطلوبی دارد و موجب ارتقاء کیفیت فضای شهری و ارتقاء روحیه شهروندان می شود.

مهندس شرمین شریفی گفت: هماهنگی و تناسب محیط شهری علاوه بر مولفه زیبایی بصری محیطی دلپذیر و فضایی مناسب جهت زندگی شهری را فراهم می سازد که به ارتقاء روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان می انجامد.

وی بیان کرد: شهرک تعمیرکاران واقع در بلوار مستضعفین در ورودی شهر سنندج در مجاورت ترمینال واقع شده است که جداره این شهرک مستهلک شده بود.

وی در همین راستا از اجرای رنگ آمیزی جداره شهرک تعمیرکاران در بلوار مستضعفین خبر داد و افزود: این دیوار در مجموع 2 هزار مترمربع بوده دارای 400 متر طول و 5 متر ارتفاع است.

وی خاطرنشان کرد: برای رنگ آمیزی این دیوار از 7 رنگ متنوع شامل سبز پسته ای، زرد اخرایی، آبی روشن، سبز آبی، یاسی، سرخابی و بنفش استفاده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز