رییس ورزش و جوانان بروجرد در گفت وگو با برنا:

بازرسی از۲۵ باشگاه های ورزشی بروجرد در راستای مقابله با کرونا تاکنون / کنترل ورزش بروجرد برای مقابله با کرونا به وسیله نظارت مداوم برباشگاه ها

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۱:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۵۷۱۴
بازرسی از۲۵ باشگاه های ورزشی بروجرد در راستای مقابله با کرونا تاکنون  /  کنترل ورزش بروجرد برای مقابله با کرونا به وسیله نظارت مداوم برباشگاه ها
سعید رشنو ازتداوم روند بازرسی از باشگاه های ورزشی بروجرد در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رشنو در این گفت وگو با اشاره به  تدوام بازدیدها ونظارت برعملکرد باشگاه های ورزشی بروجرد در جهت  رعایت پروتکل های بهداشتی  مقابله با کرونا،اظهار کرد: در طی دو هفته اخیر 20 بازدیداز باشگاه های ورزشی این شهرستان  انجام گرفته است .

 او با بیان اینکه 80 باشگاه ورزشی خصوصی وبدنسازی در بروجرد مشغول به فعالیت هستند ، افزود: تاکنون 25 باشگاه مورد بازرسی  قرار گرفته و این بازرسی ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 رشنو با بیان اینکه  بر سالن های ورزشی دولتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی  نیز نظارت کامل داریم ، خاطر نشان کرد: سالن ها واماکن  رشته هایی ورزشی  که مجوز فعالیت دارند مثل تیراندازی ، اسکیت ، بدمینتون ، پومسه تکواندو و دوومیدانی  انفرادی ...مورد بازرسی  قرار می گیرند.

به گفته او طی این بازرسی ها تذکرات و راهنمایی های لازم در خصوص رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری و تایم بندی ورود ورزشکاران با تعداد محدود جهت حفظ ایمنی و سلامت و همچنین رعایت نرخ نامه و بیمه ورزشی ورزشکاران در باشگاهها داده شده است.

رییس ورزش و جوانان بروجرد تصریح کرد:  خوشبختانه در این شهرستان با توجه به بازرسی های پی در پی و نظارت های مداوم و همچنین همکاری و همیاری مدیران باشگاه ها در رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی کنترل خوبی در زمینه مقابله با بیماری کرونا در ورزش در این شهرستان صورت گرفته است.

رشنو  با تقدیر از مسئولین باشگاه ها و ورزشکارانی که در جهت مقابله با کرونا با دستگاه ورزش وجوانان همکاری دارند ، تاکید کرد: از همه مردم خصوصا ورزشکاران ومسئولین باشگاه  ها می خواهیم همچنان  با رعایت پروتکل ها واصول بهداشتی تعریف شده  در راستای پیشگیری از شیوع کرونا  تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز