توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط کارکنان بانک ملی کردستان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۶۰۷۰
توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط کارکنان بانک ملی کردستان
مرحله دوم پویش کمک های مومنانه کارکنان بانک ملی با توزیع 500 بسته معیشتی و اهدای 2000 لباس ویژه بیمارستانی بخش کرونا آغاز و اقلام مورد نظر توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کردستان،  مرحله دوم پویش کمک‌های مومنانه بانک ملی کردستان با حضور نماینده ولی فقیه و مدیران ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از کارکنان بانک ملی در سالن وزرشی این بانک برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار داشت: کمک‌های مومنانه همواره مورد توجه دین مبین اسلام و از تاکیدات بزرگان این دین الهی است.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقشار جامعه دچار آسیب شدند و نیاز به همراهی و کمک دارند بنابراین یکی از رسالت‌های مسلمانان در چنین شرایطی دستگیری افراد مستمند است.

وی با اشاره به اینکه کمک به همنوع نشانه تقوا و ایمان در مومنان است، یادآور شد: کارکنان بانک ملی در اقدامی قابل ستایش اقدام به تهیه کالاهای با کیفیت و برندهای مرغوب کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خیران همواره مشمول دعای پیامبر اکرم(ص) قرار می‌گیرند، اضافه کرد: کمک‌های مومنانه هم در وضعیت کنونی جامعه ما نوعی ایثارگری است و نشان می‌دهد همه به فکر مستمندان هستند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: در مرحله نخست پویش مومنانه در خردادماه سال جاری کارکنان این شعب اقدام به تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا و ۵۰۰ میلیون ریال بسته غذایی بین نیازمندان کردند.

علی اشرف یوسفی قیاسی با اشاره به اینکه در دومین مرحله شرکت کارکنان این بانک در پویش مومنانه ۲ میلیارد ریال جمع‌آوری شد، اضافه کرد: با این مبلغ ۵۰۰ بسته غذایی شامل ۹ قلم کالای اساسی تهیه شده است.

وی یادآور شد: ارزش این تعداد بسته غذایی سه تا چهار میلیارد ریال است که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این کالاها هم در این امر خیر با اعمال تخفیف‌هایی مشارکت کردند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان اظهارداشت: علاوه بربسته‌های غذایی، ۲ هزار دست لباس بیمارستانی هم برای کادر درمان در بخش‌ بیماران کرونایی تهیه شده است.

برنامه ریزی بانک ملی به شکلی بود توزیع بسته ها تا روز عید قربان به اتمام برسد.

 

نظر شما