فرماندار پارس آباد در مراسم تجلیل از مرزبانان مطرح نمود

مرزهای سرزمینی فرصتی برای توسعه روزافزون

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۶۱۰۱
مراسم تجلیل از مرزبانان شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد، رئیس اداره سیاسی فرمانداری و فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد و فرماندهان پاسگاه های مرزی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: اگر مردم در نقطه صفر مرزی با خیالی آسوده در بستر خود به خواب میروند در سایه رشادتهای مرزداران غیور کشورمان است.

 عدالت حاجی پور افزود: بهره برداری از مرزها اکنون در دنیا به یک فرصت تبدیل شده و پلی بعنوان توسعه روابط فرهنگی اقتصادی و تاریخی و دیگر حوزه های جوامع مختلف است.

وی تصریح کرد: ایجاد بارانداز ریلی در منطقه در چارچوب همین فرصت های بین المللی ایجاد شده، و بهترین فرصت برای صادرات محصولات کشاورزی شهرستان پارس آباد و واردات محصولات مورد نیاز کشور می باشد.

 فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار داشت : جنگلهای حاشیه رود ارس ریه های تنفسی این منطقه است باید تلاش کنیم با همکاری مرزبانی از این گونه های گیاهی کمیاب صیانت کنیم.

حاجی پور گفت: دهیاران باید در هر بخش و منطقه‌ مرزی با تشکیل جلسات مشترک با مرزبانان در راستای تعامل و همکاری تنگاتنگ با مرزبانی وارد عمل شوند.

سرهنگ منیری فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم گفت: به حول قوه الهی امنیت کامل در مرزهای منطقه برقرار بوده و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در مرزها وجود ندارد.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مرزبانان درجه یک هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز