ساعت کاری ادارات کردستان کاهش یافت

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۱۱
ساعت کاری ادارات کردستان کاهش یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: ساعت کاری ادارات استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به منظور کاهش مصرف برق در ساعت ۱۳ پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، خالد جعفری افزود: در راستای کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی تصمیم به کاهش ساعت اداری در استان گرفته شده و براساس آخرین تصمیم اتخاذ شده روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ساعت اداری از ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز و ساعت ۱۳ هم به پایان می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر مصرف بهینه برق در استان تأکید کرد و افزود: از تمام شهروندان و مشترکان برق در خواست داریم در ساعت اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی خود استفاده نکنند و ادارات هم بعد از اتمام ساعت کار نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی خود اقدام کنند.

در حال حاضر مصرف برق در کردستان به سقف تعیین شده (۴۴۷ مگاوات) رسید که این رقم بالاترین مصرف برق در استان در طول سال جاری است، بیشترین مصرف برق در استان مربوط به بخش خانگی است که ۸۵ درصد مشترکان کردستان را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر ۶۶۳ هزار مشترک برق در کردستان و تمام روستا‌های بالای پنج خانوار از خدمات شرکت برق برخوردار هستند، ضمن اینکه ۸۵ درصد مشترکان استان را بخش خانگی تشکیل می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز