مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان :

به دنبال اخذ امتیاز هنرستان هنرهای زیبا دختران برای استان هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۶۳۱۰
به دنبال اخذ امتیاز هنرستان هنرهای زیبا دختران برای استان هستیم
احمدحسین فتایی گفت:بزرگترین کتابخانه درجه یک استان با عنوان دکتر آیتی در بروجرددر هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ فتایی در دیدار با فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این شهرستان با توجه به شاخصه های فرهنگی و هنری بسیاری که دارد نیازمند ایجاد یک مرکز تخصصی در جهت نمایاندن و پاسداشت این ظرفیت هاست و از همین روی طرح ایجاد موزه تخصصی فرهنگ و هنر بروجرد تدوین شده و تلاش می کنیم با مساعدت مسئولین استان و شهرستان، این امر در آینده نزدیک محقق شود.

او افزود: همچنین به دنبال اخذ امتیاز هنرستان هنرهای زیبا دختران برای استان هستیم و بروجرد یکی از نقاطی است که ظرفیت بهره مندی از این امتیاز را دارا می باشد.

فتایی تصریح کرد: از سال گذشته سرعت پروژه های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان افزایش یافته و انشاالله در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از بزرگترین کتابخانه درجه یک استان با عنوان دکتر آیتی در بروجرد خواهیم بود.

اوخاطر نشان کرد: پروژه تکمیل ساختمان کتابخانه شهید باهنر نیز در صورت مساعدت و همکاری مسئولین شهرستان، این امکان را دارد که در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به اداره کل امور کتابخانه های استان تحویل داده شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز