استاندار لرستان خبر داد:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا در استان

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۶۳۱۵
اختصاص ۷۰۰  میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای 
جبران خسارت کرونا در استان
سید موسی خادمی از اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا در لرستان خبرداد.

‍به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی شامگاه سه شنبه  در جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با موضوع بررسی روند پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از ویروس کرونا به ریاست دکترخادمی استاندار لرستان برگزار شده بود ،اظهار کرد: با توجه به خسارت هایی که در اثر بیماری کرونا به بخش‌های مختلف و  بنگاه‌های  اقتصادی وارد شده  و تعداد زیادی دارای مشکل شده اند،از طرف دولت حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت های ناشی از کرونا به لرستان به صورت تسهیلات بانکی و وام اختصاص یافته است.

اوافزود:  به همین منظور به همه عزیزانی که خسارت دیده اند و در سامانه ثبت نام کرده اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که اطلاعات خود را تکمیل کنند که متاسفانه طبق گزارش موجود حدود ۸۰ درصد تا کنون کار ثبت نام خود را انجام نداده اند.

خادمی خاطر نشان کرد: از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته نزدیک به ۱۴۰ میلیارد تومان پرونده آنها تکمیل شده ،به جریان افتاده و از طریق دستگاه‌های اجرایی به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان از مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده که عدد کمی است.

او با اشاره به ضرورت تسریع در انجام امور بانکی و پرداخت تسهیلات مذکور، گفت: به این منظور لازم است بانک های مربوطه سرعت کار را افزایش دهند،همچنین افرادی که برای آنها پیامک آمده سریعتر به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا به بانک‌ها معرفی شوند و در ادامه افرادی که به بانک‌ها معرفی شده‌اند سریعاً به بانک‌ها مراجعه و با تشکیل پرونده اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری بانک ها و دستگاههای اجرایی به سرعت بتوانیم در موعد قانونی مبالغ را پرداخت کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز